شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه گفت: اعتماد عمومی بالاترین سرمایه اجتماعی است و رسانه‌ها نقش بسزایی در تقویت این حس دارند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امروز پنجشنبه چهارم دیماه در نشستی با خبرنگاران ساوه که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: احساس مسئولیت پذیری اجتماعی مبنای توسعه جوامع است و نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت بود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی اظهار کرد: باید رسانه‌ها مردم را نسبت به تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی دغدغه‌مند کنند.

وی آموزش و اطلاع رسانی را رمز تقویت مسئولیت پذیری دانست و افزود: رسانه‌ها در آموزش جامعه و آگاهی بخشی بین مردم برای تقویت حس مسئولیت پذیری موثرند.

امام جمعه ساوه در ادامه با اشاره به بزرگداشت یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: بدلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری این مناسبت‌ها به صورت تجمعی وجود ندارد و باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای بزرگداشت این ایام به نحو مطلوب استفاده کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: رسانه‌ها دغدغه مندترین اقشار جامعه هستند و در راستای تقویت مسئولیت پذیری جامعه نقش بسزایی دارند.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی بر رسالت انقلاب در ترویج معارف و آموز ه‌های دینی تاکید کرد و گفت: مهمترین دغدغه خبرنگاران گفتمان سازی در ابعاد گوناگون است. خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی سه موضوع مهم در حوزه گفتمان سازی است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه به توانمندی در کشور مورد غفلت قرار گرفته است، افزود: منطق استکبار منطق زور و دفاع از ظالم است در حالی که منطق انقلاب ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم برگرفته از تفکر مقاومت است.

فرمانده سپاه ساوه تزریق روحیه مقاومت و ترویج امید به آینده و فرهنگ انتظار به عنوان فرهنگ امید به آینده را ضرورت فعلی کشور دانست و بر تولید محتوای مبتنی بر بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی توسط رسانه‌ها برای تقویت بصیرت افزایی تاکید کرد.

در این نشست مدیران رسانه و خبرنگاران به بیان دیدگاههای و نقطه نظرات خود پیرامون تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group