شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

فرماندار ساوه گفت: با مشارکت و همکاری مردم در اجرای صحیح محدودیت‌های کرونایی، مهار کرونا در این شهرستان، امکان پذیر خواهد بود.

علی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، همراهی اقشار مختلف مردم بویژه کسبه در نخستین روز از آغاز اجرای طرح محدودیت های کرونایی را قابل تحسین دانست و افزود: با هماهنگی بین بخشی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی، قرارگاه پدافند زیستی، شورای تامین و نیروهای جهادی، فضایی که در نخستین روز از اجرای طرح در ساوه ایجاد شده بود حاکی از همراهی مناسب مردم بود و امیدواریم با افزایش تاب آوری در رعایت دستورالعمل‌ها، شرایطی فراهم شود تا از سرایت بیشتر کروناویروس جلوگیری بعمل آمده و فروکش شود.

وی در ادامه خواستار رعایت ممنوعیت تردد شبانه در سطح شهر شد و گفت: برابر مصوبه و تصمیم ستاد ملی کرونا تردد خودروهای با پلاک غیربومی به شهرستان های با وضعیت قرمز نظیر ساوه ممنوع است و پلیس در اجرای این طرح رویکرد ارشادی دارد و در صورت تخلف اعمال قانون می شود که طبق اعلام نیروی انتظامی برای ۱۸ خودروی غیربومی که در نخستین روز اجرای طرح در حوزه استحفاظی شهرستان ساوه تردد داشته اند جریمه یک میلیون تومانی منظور شد.

معاون استاندار و فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه نظارت بر اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه با حضور فیزیکی پلیس و یا دوربین‌های تصویری سطح شهر صورت می گیرد، اظهار کرد: دوربین های پایش تصویری با شناسایی خودروهای خاطی با متخلفین برخورد قانونی خواهند کرد.

وی خواستار اقناع سازی جامعه توسط رسانه‌ها شد و افزود: هرگونه محدودیتی صرفا برای حفظ سلامت و جان مردم صورت می‌گیرد و از عموم شهروندان انتظار می‌رود تا با رعایت دستورالعمل‌ها بستر فروکش شدن و مهار این بیماری را فراهم کنند.

میرزایی در خصوص ذخیره سازی فرآورده‌های خونی در شهرستان ساوه نیز گفت: کاهش میزان ذخایر خونی در شهرستان نگران کننده بود که با اتخاذ تدابیر لازم به منظور ایجاد محیطی ایمن و بهداشتی برای خون گیری در راستای پیشگیری از کاهش ذخایر خونی، خوشبختانه با استقبال شهروندان ساوجی تعداد خونگیری روزانه از ۱۵ مورد به ۷۰ نفر رسید و ذخایر خونی شهرستان ۵۰ واحد افزایش یافت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group