شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

به گفته سرپرست اداره منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشکده علوم پزشکی ساوه ساخت ۱۰ پروژه عمرانی از جمله دانشکده پرستاری و مامایی در شهر صنعتی کاوه و نیز بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی با استفاده از اعتبارات دولتی و همچنین کمک خیران در حال ساخت و اجرا است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، «سیدمحمد مهدی ذگردی» روز یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: امسال از مجموع ۱۳ پروژه عمرانی این دانشکده، سه مورد با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد به نتیجه رسیده و مابقی طرح ها در حال ساخت است.

وی گفت: اعتبار مالی تعدادی از پروژه‌های عمرانی دانشکده از سوی خیران بخش سلامت شهرستان و هزینه ساخت دیگر پروژه‌ها از محل اعتبارات وزارت بهداشت تامین شده است.
به گفته او، از ۱۰ پروژه عمرانی در حال ساخت، سه مورد شامل آی. سی. یو ویژه بخش کرونا بیمارستان شهید مدرس، ساختمان مرکز تحقیقات سلامت اجتماعی و مهارت آموزی و آموزش حرفه ای (SDH) و نیز آموزشگاه بهورزی ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مراحل ساخت و بهره برداری آن به اتمام رسیده است.
ذگردی همچنین ساخت بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی را از پروژه‌های بزرگ در حال ساخت دانشکده عنوان کرد و گفت: انجام این پروژه از مرداد امسال آغاز و عملیات خاکبرداری آن به اتمام رسیده و در حال آماده سازی برای اجرای فوندانسیون است.
سرپرست اداره منابع فیزیکی و طرح های عمرانی اظهار کرد: دانشکده پرستاری و مامایی با کمک یکی از خیران در یکی از شرکت های شهر صنعتی کاوه در قالب سه بلوک در دست ساخت است و تاکنون نیز پیشرفت مناسبی داشته است.

وی گفت: روند پیگیری ها برای اجرای ساخت آزمایشگاه غذا و دارو در خیابان ثلاث شهر ساوه که زمین آن از سوی یکی از خیران اهدا شده نیز در حال انجام است.

ذگردی در خصوص فعالیت های انجام شده یا در حال پیگیری بیمارستان شهید مدرس ساوه نیز، گفت: در این بیمارستان کار زیرسازی و آماده سازی ۲  دستگاه اکسیژن ساز خریداری شده در دست انجام است و اورژانس تنفسی در حال فعالیت این بیمارستان که با ظرفیت ۲۰ تختخواب از بخش اداری به بخش درمانی تبدیل شد،  برنامه دیگر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: افزایش ظرفیت تخت های بیمارستان امام رضا (ع) از ۳۲ به ۶۴ مورد در حال طراحی توسط مشاور است و کارهای اولیه اجرایی پروژه در حال احداث ساختمان امحای پسماندهای این مرکز درمانی نیز در حال پیگیری است.
ذگردی همچنین اتمام کارهای اجرایی پایگاه ۱۱۵ شهر زاویه در شهرستان زرندیه با اهتمام خیران، شهرداری و دانشکده را از دیگر فعالیت های انجام شده عنوان کرد و گفت: پروژه احداث ۱۴ پانسیون بیمارستان امام رضا (ع) نیز با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است.

وی همچنین احداث یک باب داروخانه در شهرستان زرندیه با کمک یکی از خیران را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group