جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

رئیس شبکه دامپزشکی ساوه از کشف مقدار زیادی گوشت قرمز و گوشت مرغ فاسد طی بازرسی کارشناسان بهداشتی این شبکه از یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای خبر داد و گفت: در بازرسی صورت گرفته 150 کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته کشف شد.

داوود سرمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از تشکیل و ارسال پرونده فروشگاه متخلف به مراجعه قضائی خبر داد و افزود: شبکه دامپزشکی ساوه به طور مداوم در حال رصد و پایش بهداشت فرآورده‌های خام دامی است و با تمامی متخلفین برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در مراکز بسته بندی باید مراحل بهداشتی بسته بندی نگهداری، برودت و استحصال مرغ برابر دستورالعمل‌های دامپزشکی رعایت شود در غیر این صورت با افزایش بار میکروبی، محموله فاسد و غیرقابل مصرف خواهد شد.

رئیس شبکه دامپزشکی ساوه به شهروندان توصیه کرد که هنگام خرید مواد پروتئینی به لیبل و تاریخ مصرف و انقضا بسته بندی‌ها توجه کنند و افزود: در خصوص گوشت قرمز لیبل و مهر دامپزشکی بایستی روی لاشه گوشت نصب شده باشد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با تخلفات فروشگاه های عرضه محصولات دامی، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند جهت گزارش هرگونه تخلفات بهداشتی واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی  با سامانه دامپزشکی به شماره 1512 تماس حاصل کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group