شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری 5 نفر از اراذل و اوباش و عامل تیراندازی چند روز گذشته در سطح این شهرستان که با اقدامات نابهنجار خود، باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند، خبر داد.



سرهنگ"علی اکبر عیسی آبادی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در چند روز گذشته گزارشي از ايجاد رعب و وحشت از سوي چند جوان در یکی از مناطق مسکونی در سطح شهرستان ساوه ‌به مركز فوريت هاي پليس 110 اعلام شد و بلافاصله تيمي مشترک از ماموران انتظامی و امنیت عمومی این شهرستان براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی اظهارداشت: پس از شناسایی این اراذل و اوباش و هماهنگي با دستگاه قضائي ، تمامی آنها تحت تعقيب پليس قرار گرفتند تا اينكه روز گذشته در یک عملیات ضربتی 4 نفر از این افراد که در مخفیگاه خود تجمع کرده بودند،دستگیر شدند.

وی تصريح كرد:‌ با كنترل هاي نامحسوس پليس در ادامه این عملیات یکی دیگر از اراذل و اوباش مورد نظر که با تیراندازی نابهنگام باعث رعب و وحشت شهروندان ساوه ای شده بود نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به برخود قاطع پلیس با اراذل و اوباش و عاملان سلب آسایش و امنیت مردم افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group