سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

تمامی اخبار

۹۰ دقیقه تا خوشبختی و رسیدن به قله فوتبال ایران؛ شاید این جمله وصف حال این روزهای خوشه طلایی ساوه باشد که با بازی درخشان امشب مقابل استقلال خوزستان و کسب سه امتیاز حالا در یک قدمی لیگ برتر قرار گرفته اما نیاز به یکی از معجزه های فوتبالی دارد تا در هفته پایانی جشن صعود برگزار کند.

به گزارش ایرنا، در هفته ماقبل پایانی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور که به اوج حساسیت خود رسیده است، از ساعت ۲۰ امشب خوشه طلایی ساوه میزبان استقلال خوزستانی بود که نه خطر سقوط را احساس می کند و نه شانسی برای صعود اما این مسابقه برای شاگردان محسن عاشوری یک فینال به تمام معنا بود زیرا با کسب سه امتیاز آن همچنان شانس رسیدن به دروازه های لیگ برتر را برای خود حفظ می کردند.

از زمانی که «حسن اکرمی» سوت آغاز بازی را به صدا در آورد، هر ۲ تیم روز دروازه ها خطرناک ظاهر شدند به خصوص فرصت های دقایق ۶ و هشت تیم استقلال خوزستان که در یکی از آنها ضربه سر مهدی دغاغله به تیر دروازه خوشه طلایی اصابت کرد.

اما هرچه از زمان بازی در نیمه نخست گذشت بازیکنان ساوجی تسلط بیشتری بر میدان یافتند و پس از خلق چند موقعیت که یا با بی دقتی مهاجمان یا توسط دراوزه بان حریف به گل تبدیل نشد در نهایت این «سجاد اژدر» بود که با حرکتی عالی و انفرادی به قلب دفاع حریف زد و با شوتی محکم روی خط محوطه جریمه موفق شد توپ را به کنج دروازه حریف بفرستد تا نیمه نخست با همین نتیجه به سود میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم هم شاگردان عاشوری بر دامنه حملات خود افزودند و تنها هشت دقیقه پس از سوت آغاز این نیمه و در دقیقه ۵۳ «رضا معقولی» که سابقه پوشیدن پیراهن حریف را هم دارد،  موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی با زیبایی هرچه تمامتر دروازه فرزین گروسیان را برای بار دوم باز کند تا خیال خوشه طلایی از کسب سه امتیار این دیدار راحت شود.

تنها ۲ دقیقه بعد خطای شدید «سید محمد حسینی» مدافع شماره ۷۳ تیم استقلال خوزستان بر روی هافبک راست خوشه طلایی باعث شد داور بازی به او کارت قرمز نشان دهد تا استقلالی ها با یک بازیکن کمتر حدود ۳۵ دقیقه به بازی ادامه دهند.

این پایان کار نبود و داور بازی در دقیقه ۸۵ با نشان دادن کارت قرمز به «رضا یزدان دوست» مدافع میانی استقلال خوزستان که از تک به تک شدن مهاجم خوشه طلایی با دروازه بان این تیم با ارتکاب خطا جلوگیری کرد، نماینده اهواز را ۹ نفره کرد.

سرمربی خوشه طلایی بعد از اخراج بازیکنان استقلال اهواز، ۲ بازیکن تازه نفس به میدان فرستاد اما حملات پردامنه این تیم با بدشانسی و درخشش دروازه بان حریف ناکام ماند تا در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود خوشه طلایی به پایان برسد.

ساوجی ها امروز علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار، نیم نگاهی هم به کرمان داشتند آنجا که آلومینیوم و مس با هم رقابت داشتند و کسب مساوی این دیدار شاید بهترین نتیجه برای آنها محسوب می شد اما پیروزی یک بر صفر آلومینیوم باعث شد تا حساسیت ها در آخرین هفته به اوج خود برسد زیرا خوشه طلایی در تهران با هوادار، مس کرمان در تبریز با علم و ادب و آلومینیوم هم در اراک با داماش دیدار خواهد کرد و فاصله اندک امتیازی میان این سه تیم باعث شده تا شانس صعود را برای خود قائل باشند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group