پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

تمامی اخبار

رئیس شورای شهرساوه گفت: وفاق و همدلی بین مجموعه مدیریت شهری موجب شده ساوه به یک کارگاه عمرانی برای اجرای پروژه های متعدد نظیر زیباسازی و تقویت مبلمان شهری و پروژه های زیرساختی تبدیل شود.

عبداله سالمی رییس شورای اسلامی شهر ساوه در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران امین جامعه هستند. کار اساسی و اصلی خبرنگاران آگاهی رساندن و آگاهی دادن به مردم است و جایگاه بسیار رفیع و والایی در این حوزه دارند، آنها با رصد وقایع شهر بدنبال انعکاس کاستی ها و مطالبات مردم هستند.

وی اظهار کرد: اهتمام جدی شورای اسلامی و شهرداری بر رفع نیازهای شهروندان  با اولویت سنجی اجرای طرح ها و پروژه هاست. وفاق و همدلی بین مجموعه مدیریت شهری موجب شده ساوه به یک کارگاه عمرانی برای اجرای پروژه های متعدد نظیر زیباسازی و تقویت مبلمان شهری و پروژه های زیرساختی تبدیل شود.

سالمی گفت: نبود کمربندی از نیازهای شهر ساوه بود و شورای پنجم بر احداث کمربندی شمالی و جنوبی تاکید داشت که تا پایان فعالیت این شورا به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار ساوه نیز گفت: دوره پنجم شورای شهر در شرایط سخت با تصمیمات سخت، اما راهبردی همراه بوده است.

سید مهدی حسینی افزود: تقارن آغاز  برنامه ششم توسعه با فعالیت شورای پنجم با کاهش درآمدهای شهرداری متاثر از قانون مالیات بر ارزش افزوده همراه شد که شوک بزرگی به مجموعه مدیریت شهری وارد کرده بود و به عبارتی شهرداری ها با یک بحران مالی مواجه شدند.

شهردار ساوه گفت: در چنین شرایطی مدیریت شهری با وجود افزایش قیمت و نرخ تورم، مصمم به برخورداری شهروندان از رفاه نسبی و زیرساخت های شهری شد و اقدامات خوبی در این سالها با تاکید بر حفظ و توسعه فضای شهری انجام شد و رویکرد جدیدی در اجرای پروژه ها تعریف شد. جنس طرح های اجرایی شده با تاکید بر کیفیت بخشی به زندگی شهروندان و ارتقای سیما و بصر شهر مطابق با استانداردهای شهرسازی بوده است.

وی احداث شهرک بازیافت، احیا و مرمت گذر عباسیه با تاکید بر صیانت از بافت تاریخی و میراث فرهنگی شهر کهن ساوه، توسعه ۵۰ هکتاری فضای سبز شهری، احداث کمربندی شمالی و جنوبی، صیانت از خانه های تاریخی با تملک ابنیه، احداث اولین پروژه پردیس سینمایی همراه با یک مجتمع تجاری چند منظوره و بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را از جمله طرح های مهم مدیریت شهری دانست و افزود: هدف ما ساخت شهری بانشاط و آباد است و در تحقق این هدف از همه توان و ظرفیت های خویش استفاده خواهیم کرد.

وی به بهبود کیفیت و ارتقای سطح کیفی پروژه پیاده راه ساوه اشاره کرد و افزود: به هیچ وجه مدیریت شهری تصمیم به جمع آوری پیاده راه ندارد و با جابجایی تیرهای برق بدنبال ارتقای سطح کیفی پیاده راه هستیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group