دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور در سریعترین زمان ممکن، گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت را به مجلس معرفی کند.

حجت الاسلام محمد سبزی امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه در جریان افتتاح یک واحد تولیدی و بازدید از دو واحد تولیدی دیگر در شهرک صنعتی مامونیه مرکز شهرستان زرندیه که با حضور معاون وزیر صنایع و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) انجام شد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:  شهرستان‌های ساوه و زرندیه قطب صنعت و تولید کشور محسوب می‌شوند و انتظار می رود با  توجه به ظرفیت های بالای صنعتی و تولیدی در این دو شهرستان و قرابت‌هایی که با پایتخت دارند مشکلات صنعت و تولید از سوی وزارت صنعت به صورت ویژه برطرف شود.

وی تصریح کرد: با توجه به سال جهش تولید و مشکلات اقتصادی مردم، از دولت انتظار می‌رود هرچه سریعتر نسبت به معرفی وزیر صنعت معدن و تجارت به مجلس اقدام کند چرا که این وزارتخانه نقشی کلیدی و مهم در توسعه تولید و حل مشکلات اقتصادی در حوزه صنعت و تولید دارد.

وی افزود: صنعت و اقتصاد کشور دارای بنیه قوی است و اگر دچار بیماری شده است می توان این بیماری را با توجه به بنیه قوی که وجود دارد در سایه همدلی و هم افزایی رفع کرد.

حجت الاسلام سبزی همچنین  از صنعتگران خواست تا استخدام نیروهای بومی ساوه و زرندیه را در اولویت خود قرار دهند.

وی بیان کرد: جهش واقعی تولید زمانی اتفاق خواهد افتاد که دولت در راستای احیای صنایع راکد و نیمه راکد با اعمال سیاست‌های راهبردی اقتصادی گام‌های جدی بردارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group