شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه از اجرای مراحله دوم عملیات ضدعفونی، گندزادیی و سمپاشی اماکن عمومی و مراکز پرتردد شهری برای کنترل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان خبر داد.

عظیم توسلی امروز پنجشنبه ۱۹ تیرماه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با شیوع موج دوم بیماری کرونا، مرحله دوم ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد شهری، از روزهای نخست تیرماه سال جاری آغاز شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر ۲۰ نفر هر شب با بکارگیری چهار خودروی واتر جت کوچک، وانت بار و یک تانکر آتش‌نشانی واترجت مکانیزه متعلق به سازمان مدیریت پسماند،  هسته مرکزی شهر شامل خیابان انقلاب، خیابان فردوسی، مکان‌های حساس پرتردد، عابر بانک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، مراکز تجمعی، ورودی بیمارستان ها، بانک‌ها و ... را ضدعفونی و سمپاشی می‌کنند.

وی با بیان اینکه عملیات ضدعفونی سطح شهر در صورت نیاز در مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: حفظ سلامت شهروندان، کنترل شرایط موجود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است.

توسلی، تنظیف و ضدعفونی مداوم ناوگان حمل و نقل شهری با استفاده از مواد ضدعفونی کننده را از دیگر اقدامات برشمرد و بر ضرورت رعایت دستورالعمل بهداشت فردی و عمومی توسط شهروندان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تاکید کرد و افزود: از عموم شهروندان ساوجی درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود حتی‌المقدور از ترددهای غیرضروری در شهر پرهیز کرده و در هنگام تردد در سطح شهر و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه در روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه ۱۳۹۹ تعداد چهار نفر در ساوه و دو نفر در زرندیه به علت بیماری کرونا بستری شدند که حال عمومی دو نفر از این بیماران بدحال بوده و در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت هستند. متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر در ساوه به علت کرونا فوت شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group