جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوه گفت: اجرای عملیات بهسازی و تعریض مسیر ساوه - غرق آباد بر اساس برآوردهای انجام شده به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

«صالح کربلایی حسنی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انجام پروژه تعریض و بهسازی محور ساوه به غرق آباد به شرط تامین اعتبارات مورد نیاز در سال جاری انجام می شود.

وی افزود: با توجه به حادثه خیز بودن این مسیر، هدف اداره راه و شهرسازی ایمن سازی و سهولت در تردد هموطنان از این جاده است.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان ساوه، در مورد مسیر ورودی شهر صنعتی مامونیه از سمت آزادراه ساوه - تهران، گفت: این مسیر هم از نقاط حادثه خیز است و نیاز به ترمیم و اصلاح دارد که برای اجرای عملیات بهسازی و تعریض مسیر به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حسنی اظهار داشت: در مورد این مسیر با مسئولان شهرستان زرندیه و همچنین دادستان رایزنی هایی انجام شده و در صورت تامین اعتبار، مشکلی برای ایمن سازی آن وجود ندارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوه در ادامه از فعالیت ها با همکاری سایر ارگان ها از جمله راهداری برای اصلاح محورهای رضاآباد (حد فاصل روستاهای احمدآباد و طرازناهید) و خرم آباد در بخش نوبران از ابتدای امسال خبر داد.

به گفته این مسئول، عملیات اصلاح پیج رضا آباد در حالی که اعتباری برای آن وجود ندارد اما با تشریک مساعی میان اداره راهداری، راه و شهرسازی و دهیاری های منطقه و بهره گیری از امکانات موجود بدون کمک گرفتن از پیمانکاران در حال اجرا است.

وی افزود: تهیه طرح و نظارت بر اجرای پروژه را اداره راه و شهرسازی بر عهده دارد و راهداری نیز ماشین آلات مورد نیاز پروژه را تامین کرده است.

حسنی گفت: پیش بینی می کنیم با تکمیل این طرح یک و نیم کیلومتر از محور خطرساز میان روستاهای احمدآباد و طرازناهید تا ۲ ماه آینده اصلاح شود.   

وی در مورد پروژه اصلاح محور خرم آباد به طول سه و نیم کیلومتر در بخش نوبران نیز گفت: کار زیرسازی سه کیلومتر از این مسیر انجام شده و چون از ظرفیت پیمانکار این پروژه برای احداث راه دسترسی روستاهای مرق و مرقکان که در خرداد امسال به دلیل رانش زمین تخریب شد، استفاده می کنیم بنابراین ماشین آلات این پروژه برای عملیات راهسازی روستاهای حادثه دیده اعزام شده اند و در صورت بازگشت این ادوات به فعالیت در پروژه محور خرم آباد، در مدت ۲ هفته امکان اتمام عملیات اصلاح این محور نیز وجود دارد.

شهرستان ساوه با ۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی از شریان های ارتباطی مرکز به غرب و شمال به جنوب کشور است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group