چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

 فرمانده انتظامی ساوه گفت: ماموران پلیس سه نفر را که قصد حفاری و پیدا کردن اشیای عتیقه در بیابان‌های اطراف این شهرستان داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز شنبه اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور تعدادی از حفاران با یک دستگاه خودروی کامیونت در بیابان های اطراف شهرستان به منظور حفاری و کشف اشیاء عتیقه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. 

 این مقام انتظامی اظهار داشت: پس کسب اطمینان از صحت موضوع، مأموران قبل از اینکه حفاران فرصت فرار داشته باشند، در عملیاتی موفق به دستگیری آنها و توقیف خودروی مورد استفاده شدند.

 وی افزود: تعدادی از وسایل حفاری از قبیل موتور، چکش، شوک برقی و تعداد پنج عدد دینامیت دست ساز در بازرسی از خودروی حفاران نیز کشف شد.

سرهنگ عیسی آبادی اظهار کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی ها بیان داشتند که قصد حفاری و کشف اشیاء گران قیمت باستانی و عتیقه در این محل را داشته اند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تاکید کرد: نیروی انتظامی هرگز اجازه حفاری غیرمجاز و به تاراج بردن آثار تاریخی و فرهنگی را به افراد سودجو و قانون گریز نخواهد داد.

وی افزود: سه متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group