چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه بر لزوم بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در معرفی اندیشه‌های امام خمینی (ره) تاکید کرد.

حسین محمودی‌فر در جلسه هماهنگی فعالیت‌های مجازی که به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، عنوان کرد: ۱۴ خرداد یادآور سالروز عروج بزرگمردی است که با رهبری‌های هوشمندانه خود یکی از بزرگترین انقلاب های تاریخ را رقم زد و در آئین فرا رسیدن سالروز ارتحال امام راحل به دلیل شرایط کرونایی در کشور باید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی اندیشه‌های ایشان استفاده کرد.

وی افزود: نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با انقلاب اسلامی ایران پیوندی جدایی ناپذیر و ناگسستنی دارد و این شخصیت بزرگ قرن اخیر پایه گذار گفتمان جدیدی مبتنی بر آموزه‌های الهی و مردم سالاری دینی در ایران شد.

محمودی‌فر با تاکید بر اینکه اندیشه های امام راحل مبتنی برتعالیم قرآن و اهل بیت(ع) بود، اظهار کرد: فراگیری اندیشه امام و تاسی ایشان به فرهنگ دینی و اسلامی موجب شد از سوی همه اقشار جامعه به ویژه طبقه مستضعف و ستمدیده مورد پذیرش واقع شود.

وی یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی را ایجاد و تقویت فضای یأس و ناامیدی در جامعه دانست و افزود: دشمن می‌خواهد از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و کم ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی موجب تضعیف انقلاب و سست شدن آرمان های نظام شود که در این میان باید اندیشه‌های امام و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان بازگو شود.

در این جلسه شرکت کنندگان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص تبیین شخصیت امام (ره)، دستاوردهای انقلاب و پاسخ به شبهات از طریق فضای مجازی پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group