پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

عمل جراحی شاهین خادمی ملی پوش ساوجی با موفقیت انجام شده و این کشتی گیر به مسابقات بین المللی کشتی نوجوانان می‌رسد.

دکتر حامد مازوچی پزشک معالج قهرمان کشتی کشورمان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت این ورزشکار بیان کرد: خوشبختانه عمل جراحی شاهین خادمی در بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه با موفقیت انجام شد و زانوی آسیب دیده او کاملا بهبود یافته است.

این متخصص ارتوپد با اظهار رضایت از جراحی مینیسک زانوی خادمی اضافه کرد: امیدوارم با توجه به انگیزه و استعداد بالای این ورزشکار با اخلاق و پرافتخار ملی و با حمایت‌های لازم توسط فدراسیون کشتی و ورزش استان و کشور دوران بازتوانی نیز به خوبی طی شود و خادمی هر چه زودتر به ورزش قهرمانی کشتی باز گردد.

شاهین خادمی، دارنده مدال‌های متعدد کشتی کشور در سطح نونهالان و نوجوانان، نقره نوجوانان جام بین المللی امام خمینی(ره)، برنز و نقره نونهالان کشوری و طلای جام جهانی کودک را در کارنامه ورزشی خود دارد و از امیدهای کشتی قهرمانی بزرگسالان در سطح ملی و بین المللی است.

این کشتی گیر خطه غرق آباد ساوه چهار ماه قبل در یکی از مسابقات دچار آسیب دیدگی زانوی چپ شده بود که بعد از آن قادر به ادامه تمرینات و شرکت در مسابقات نبود.

پس از معاینات و بررسی‌های کامل با توجه به پارگی مینیسک، دو روز پیش تحت عمل آرتروسکوپی مینیسک زانو قرار گرفت. وی پس از طی حدود دو ماه دوران استراحت و بازتوانی پس از انجام تست‌های سطح آمادگی به تمرینات باز خواهد گشت.

شاهین خادمی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل مصدومیت مسابقه انتخابی تیم ملی کشورمان برای راهیابی به مسابقات آسیایی جهانی را از دست دادم.

وی افزود: خوشبختانه پس از عمل جراحی از وضعیت جسمانی بهتری برخوردارم و پس از طی دو ماه استراحت در صورت در نظر گرفتن سهمیه از سوی فدراسیون کشتی در اردیبهشت ماه سال آینده به مسابقات بین المللی کشتی نوجوانان جام یادگار امام می‌رسم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group