پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: اخلاص تنها رمز موفقیت سردارسلیمانی بود.

جواد نیکوکار در گفت‌وگو با ایسنا، به محبوبیت سردار سلیمانی در ایران و منطقه اشاره کرد و گفت: قطعا کار برای رضای خدا، مردم را به خود جذب می‌کند. اخلاص و شهادت طلبی سردار دلها، شجاعت و جسارت حیدری به او بخشیده بود. او سربازی جان فدا و جان نثار بود و یک ملت مگر از یک سرباز گوش به فرمان ولایت چه می‌خواهد.

وی در پاسخ به این پرسش که شهادت سردار ملی چه اندازه موجب همبستگی اقشار مختلف مردم خواهد شد، گفت: این اشتباه تاریخی و احمقانه ترامپ منافع مردم آمریکا را به خطر انداخت و از طرفی اتحادی را در سطح ملی و منطقه ای به وجود آورد که مثال زدنی و بی‌نظیر است.

نیکوکار افزود: اگر صفحات تاریخ انقلاب اسلامی را ورق بزنیم خواهیم دید هر موفقیت و هر پیروزی که نصیب ملت ایران شده در سایه اتحاد و وحدت ملی بوده است که نمونه بارز آن در دوران سراسر افتخار ۸ سال دفاع مقدس بود که ملت با یک انسجام مثال زدنی و تبعیت از ولی فقیه توانست دشمن تا بن دندان مسلح را که از حمایت بیش از ۲۰ کشور برخوردار بود در عملی کردن توطئه‌هایش ناکام بگذارد.

وی به ابراز همدردی آحاد مختلف مردم فارغ از اعتقادات، گرایش‌های سیاسی و ... اشاره کرد و افزود: خون شهید سردار سلیمانی توانسته است یک همبستگی منطقه‌ای بین مسلمانان و ملت‌های آزادیخواه علیه آمریکا و هم پیمانانش ایجاد کند و به آسانی نمی‌توان گفت این خون به ناحق ریخته شده ما را چقدر در این راه ثابت قدم‌تر کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد ساوه به اظهارات مقامات کاخ سفید درباره مذاکره با ایران پس از شهادت سردار اشاره کرد و افزود: این اظهارات قطعا نشان از بیگانگی آنها با افکار عمومی ایران دارد. اینکه آنها با تفکرات این ملت هنوز هم بیگانه‌اند شکی نیست، اما پیشنهاد مذاکره آن هم در این موقعیت نشان از ترس و دلهره شدید و غیر قابل وصف آنها دارد.

وی تاکید کرد: آنها می‌دانند وقتی رهبر معظم انقلاب می‌گویند انتقام، یعنی صددرصد باید منتظر خشم ویرانگر ملت باشند و نه تنها آنها که متحدان منطقه‌ای آنها نیز در سوراخی خزیده‌اند و از ترس بر خود می‌لرزند. اینها انسان‌های مادی‌گرا هستند و مرگ را پایان کار می‌دانند، لذا دوست ندارند دنیایشان را از دست بدهند. از این‌رو ترس از مرگ تک تک آنها را فرا گرفته است و مذاکره بهانه ای بیش نیست.

نیکوکار به تغییر گام بعدی ایران در کاهش تعهدات برجامی نیز اشاره کرد و گفت: کاهش تعهدات برجامی ضرورت اصلی امروز است. دیگر وقت مدارا و مصالحه صلاح نیست. البته تصمیم‌گیرنده اصلی که همیشه در لحظات سخت تصمیمات راهگشا اتخاذ می‌کنند رهبر معظم انقلاب هستند و قطعا در این حوزه نیز با تدبیر و هوشمندی مواضع حکیمانه نظام اسلامی را مطرح خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی قطعا معادلات سیاسی در منطقه را بر خلاف تصورات آمریکا تغییر خواهد داد، گفت: شک نداشته باشید آمریکا خاورمیانه را باخته است و اگر حتی لحظه‌ای به این عواقب فکر کرده بود دست از پا خطا نمی‌کرد و چنین جنایتی را مرتکب نمی‌شد، اما هرچه باشد امروز احمق‌ترین فرد عالم سرنوشت مردم آمریکا را در دست دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group