شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوه گفت: ۸۷۲ نفر از بیکارانی که نیمه نخست امسال در مراکز کاریابی نام‌نویسی کرده بودند، صاحب شغل شدند.

«حسن حق‌پرست» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت مورد اشاره، همچنین ۹۷۳ فرصت شغلی در شهرستان ساوه ایجاد شد و سه هزار و ۲۰۴ تن از افراد جویای کار نیز در مراکز کاریابی ثبت نام کردند.

وی در خصوص روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی گفت: در سال ۹۸ نیم میلیارد ریال اعتبار در این زمینه به شهرستان ساوه تخصیص یافته است.

 به گفته رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوه در ۶ ماه نخست امسال پرونده ۱۱۶ طرح اشتغال‌زا به بانک‌های عامل ارسال شد که رقم تسهیلات تقاضا شده آنها معادل ۱۱ هزار و ۳۳۰ میلیون ریال بود و  تاکنون به ۸۴ متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی معادل ۹ هزار و ۶۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: در این مدت برای  ۳۸ طرح مشاغل خانگی معرفی شده از سوی ارگان‌های صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز صادر شده است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ساوه گفت: به ۲۸۲ متقاضی طرح اشتغال پایدار روستایی نیز مبلغ ۱۸۶ هزار و ۸۸۹ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد که منجر به اشتغال ۳۸۹ نفر  در روستاهای این شهرستان شده است.

 ‌حق پرست اظهار داشت: چهار هزار و ۴۹۰ کارگاه فعال، واحد تولیدی و کارگاه های کشاورزی مانند دامداری و باغداری در شهرستان ساوه مستقر هستند.  

حدود ۳۷ هزار نیروی کار در بیش از ۵۵۰ کارخانه صنعتی و تولیدی شهرستان ساوه مشغول به فعالیت هستند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group