شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه گفت: آمریکا و بوق‌های داخلی آنها بفهمند فشار حداکثری آمریکا برای تسلیم ملت ایران جواب نداده و نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در جمع راهپیمایان شرکت کننده در یوم الله 13 آبان ساوه اظهار کرد: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ضد استکباری نشان داد که ملت ایران هیچگاه تسلیم زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن نخواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا منشاء همه شرارت‌های منطقه است، تصریح کرد: حضور پرشور و معنادار مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شرایط کنونی منطقه برای نظام اسلامی از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و مردم نشان دادند که زیر بار ظلم نرفته و همواره مدافع آرمان‌های امام و رهبری هستند.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی سه نوع موضع گیری دارد، گفت: برخی کشورها و جریانات سیاسی مانند آل سعود در برابر استکبار خوش خدمتی می کنند و نوچه آنها هستند. دسته دیگری از کشورها هم هستند که هرچند در برابر استکبار موضع دارند اما سکوت می کنند، اما جریان سوم ماهیت مقاومتی دارد و در برابر استکبار، ایستادگی می کند زیرا فطرت انسان ذلت و زیر بار زور رفتن را نمی پذیرد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در ادیان اعم از اسلام، مسیحی و ... پیامبران الهی همگان به دو اصل استکبارستیزی و خداپرستی دعوت شده اند و این موارد از آموزه های همه پیامبران بوده است. در راستای همین موارد اسلامی و انسانی است که ما از مظلومان در جهان مانند یمن، سوریه، عراق و فلسطین دفاع می کنیم.

امام جمعه ساوه افزود: باید از برخی که با گذشت ۴۰ سال از عمرانقلاب و استکبار ستیزی هنوز راه چاره را در مذاکره با آمریکا می دانند سئوال کرد که چرا درس عبرت نمی گیرند.

وی خواستار گنجاندن اسناد لانه جاسوسی در کتاب های درسی شد تا دانش آموزان با ماهیت آمریکا و خوی استکباری اش بیشتر آشنا شوند و خیانت و پیمان شکنی های آمریکا را درک کنند.

امام جمعه ساوه اظهار کرد: هیچ مومنی از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود، لذا بعد از پیمان شکنی آمریکا و خروج از برجام، مذاکره و اعتماد به این رژیم اشتباه محض است.

وی گفت: امروز بیش از 100 جلد کتاب و مقاله از سوی اندیشمندان و متفکران آمریکایی از افول هیمنه این رژیم خبر می دهند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی منطقه گفت: استکبار جهانی گروه‌های تروریستی مثل داعش را ایجاد کرد، همانطور که هیلاری کلینتون با صراحت گفت 20 سال پیش خودمان گروههای تروریستی را ایجاد کردیم. آنها در ادامه شرارت افکنی خود وقتی تاریخ مصرف گروهک های تروریستی نظیر داعش تمام شد، دست به قتل عام آنها می‌زنند و افرادی نظیر ابوبکرالبغدادی را می کشند و از جنازه آنها برای بهره‌برداری انتخاباتی و سیاسی استفاده تبلیغاتی می‌کنند.

سخنران راهپیمایی 13 آبان ساوه تصریح کرد: مهمتر از کشتن البغدادی، خشکاندن و نابودی تفکر تروریسم است چراکه بنیاد تفکرات تروریستی با آمریکا و مزدورانش مثل آل سعود شکل گرفته و تقویت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ریشه‌های آشوب و اغتشاش در کشورهای اسلامی و محورهای جبهه مقاومت سفارتخانه آمریکاست، گفت: سفارتخانه‌های آمریکا در دنیا محل طراحی توطئه و کودتاست.

امام جمعه ساوه در ادامه گفت: کار هوشمندانه فرزندان انقلابی حضرت امام (ره) به نام دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 1358، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود.

وی گفت: امروز مرکز برنامه‌ریزی برای اغتشاش و آشوب، سفارتخانه‌های آمریکا در لبنان و عراق است که با دلارهای سعودی عملیاتی می‌شود. اگر جوانان انقلابی با محوریت ولایت یا دولت انقلابی، لانه جاسوسی در این کشورهای اسلامی را می‌بستند اغتشاشات ریشه‌کن می‌شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 13 آبان در ساوه با حضور دانش آموزان و دانشجویان، مردم و مسئولان این شهرستان از خیابان شریعتی واقع در میدان غدیر این شهر آغاز و به مصلی امام علی (ع) ختم شد.

شرکتکنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از اقدامات مذبوحانه استکبار جهانی اعلام کردند.

در ادامه پس از اجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، قطعنامه سراسری قرائت و با فریاد تکبیر راهپیمایان مورد تائید قرار گرفت.

راهپیمایی 13 آبان ماه همچنین در شهرهای غرق آباد، نوبران، آوه از توابع ساوه و در شهرهای مامونیه، پرندک، زاویه، رازقان و خشکرود از توابع زرندیه برگزار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group