جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: ثبت سمن‌ها از سال ۸۸ در ساوه آغاز شده و به‌طور میانگین سالانه ۲ موسسه مردم‌نهاد در این شهرستان به ثبت رسیده است.

«علی میرزایی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: ۲۰ سازمان مردم‌نهاد در بخش‌های سلامت، محیط زیست، مذهبی، علمی، خیریه، فرهنگی و امور اجتماعی در این شهرستان فعالیت دارند که سرمایه مهمی در حوزه اجتماعی محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: به ازای هر ۱۰ هزار نفر در ساوه یک موسسه مردم‌نهاد فعالیت دارد.

میرزایی گفت: توانمندسازی و تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه افزایش مشارکت اجتماعی و مسئولیت‌پذیری را به همراه دارد.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: دولت تدبیر ذو امید حمایت موثری از سازمان‌های مردم‌ نهاد داشته و اعتقاد راسخ به سپردن کار به دست مردم دارد.
میرزایی ادامه داد: افزایش نظارت اجتماعی، کاهش فساد، شفافیت عملکرد مسئولان و افزایش امید و نشاط در جامعه از مهمترین کارکرد سمن‌ها  است.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی خانه گفت‌وگوی سمن‌ها  از جمله اقداماتی است که به توانمندسازی و هم‌افزایی تشکل‌ها کمک می‌کند و دولت نیز می‌تواند از توان کارشناسی و اجرایی آن‌ها بهره‌مند شود.

معاون استاندار مرکزی گفت: موسسه یاوران نماز، پیوند آسمانی آدم و حوا، نوین اندیشان هدایتگر دانش، موسسه خیریه هم‌نفس، همای رحمت، انجمن حمایت از بیماران ام‌اس از جمله سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در ساوه به شمار می‌روند.

شهرستان ساوه با ۲۸۵ هزار نفر جمعیت دومین کانون جمعیتی استان مرکزی به شمار می رود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group