جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

تمامی اخبار

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: حوزه صنعت شهرستان ساوه نسبت به سایر مناطق استان مرکزی دارای کمترین مطالبات کارگری و بیشترین رونق تولیدی است.

به گزارش ایرنا، «بهروز اکرمی» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از برخی واحدی صنعتی شهر کاوه و پروژه های عمرانی ساوه، افزود: این وضعیت حاصل مدیریت مناسب شهرستان و همچنین صاحبان صنایع است.

وی گفت: در سفر امروز از چند کارخانه شهر صنعتی کاوه بازدید شد که شرایط مطلوبی از نظر رونق تولید و اشتغال داشتند و در برخی موارد که نیازهایی وجود داشت نیز با مدیران و کارگران این مجموعه ها صحبت کردیم.

اکرمی گفت: کارخانه های مورد بازدید از جمله مجموعه تولیدی کاوه فلوت که در زمینه تولید شیشه و بلور فعالیت دارد و پارس آمپول و میلاد گیتی نور وضعیت مناسبی دارند و همه تلاش مسئولان نیز حفظ وضع موجود است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی اظهار داشت:مهمترین آسیب حوزه تولید در کشور و به تبع آن در استان و شهرستان ساوه، تحریم ها هستند که بنگاه‌های اقتصادی را با مشکلاتی مواجه کرده است. 

اکرمی در این سفر همچنین از گمرک و هاب سوخت منطقه ویژه اقتصادی کاوه و همچنین کمربندی شمالی ساوه و سد الغدیر نیز بازدید کرد.

اکرمی با حضور در ایستگاه آتش نشانی خیابان آزادی ساوه، روز آتش نشان را به کارکنان این مجموعه تبریک گفت.

در شهرستان ساوه چهار شهر و ناحیه صنعتی با فعالیت افزون بر ۵۵۰ کارخانه وجود دارد و در مجموع حدود ۴۰ هزار نفر در این مراکز مشغول فعالیت هستند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group