پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: تجربه موفق دفاع مقدس بهترین الگو برای مقابله با ترفندهای دشمنان انقلاب بویژه استکبار جهانی است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی در نشستی با خبرنگاران در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس نشان داد که در سایه توکل به خداوند متعال و باور به نصرت الهی و نیز پیوند امام و امت می‌توان از همه سختی‌ها عبور کرد و این مقاومت و ایستادگی ملت ایران در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس موجب تقویت قدرت بازدارندگی نظام اسلامی شده و دشمن را خوار و ذلیل کرده است.

وی تصریح کرد: تجربه موفق دفاع مقدس نشان داد که "ما می‌توانیم" به شرطی که همان روحیه و اتصال مردم به خدای تعالی با اتحاد و همدلی و تبعیت از فرامین ولایت فقیه همراه باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه دوران سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس را انتقال دهنده مفاهیمی نظیر خودباوری، عزتمندی، ایثار و مقاومت دانست و افزود: با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان روحیه انقلابی و جهادی را به جامعه تزریق کرد.

وی با تاکید بر اینکه جنگ را جوانان اداره کردند، اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بر اعتماد و میدان دادن به جوانان است و باید با فرصت دادن به جوانان در جنگ اقتصادی نظیر جنگ نظامی پیروز شویم.

سرهنگ دستجانی تبیین مفاهیمی نظیر بصیرت و مقاومت با توجه به تقارن عاشورا و دفاه مقدس را از دیگر رسالت‌های امروز دانست و افزود: توجه به درس های دفاع مقدس از ضروریات امروز است. ما در جنگ نشان دادیم که در مقابل همه هجمه‌ها ایستادیم و ثابت کردیم که می توانیم و با این روحیه میتوان قله‌های پیشرفت را طی کرد.

وی تکریم خانواده‌های ایثارگران و شهدا از دیگر مفاهیم درس های دفاع مقدس بیان کرد و افزود: وظیفه ما تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عنوان آبرو و سرمایه‌های ارزشمند و مقدس نظام است و امروز جنگ نرمی که برای زدودن کلمه شهید در برخی شهرها ایجاد شده است یک جریان نفوذی است.

وی تشریح و تبیین روحیه و مدیریت جهادی برای عبور از سختی‌ها و پیروزی در جنگ اقتصادی برای تحقق دولت اسلامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: نقش بی بدیل بسیج در همه عرصه‌ها ضروری است و باید قدم های بزرگی در این حوزه برداشته شود. اقدام بهنگام و به موقع انجام دادن کارها نشانگر روحیه بسیجی و خدمت بی منت به مردم است.

فرمانده سپاه ساوه به اجرای 60 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برگزاری صبحگاه مشترک، نشست‌های سیاسی و بصیرتی، اردوهای جهادی، رزمایش جهادگران عاشورایی برای خدمت به محرومان، برگزاری یادواره شهدا، برپایی میزخدمت ، طرح مشق احسان برای تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان، فعال کردن گشت‌های رضویون ، همایش زائران راهیان نور، عصر شعر، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بازخوانی دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس در مدارس و مساجد، نشست‌های تحکیم خانواده، اعزام پزشک به مناطق محروم و نواختن زنگ مهر و‌ مقاومت از مهمترین برنامه‌هاست.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group