جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: 12 هزار مترمربع به ظرفیت انبارهای منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزوده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مجید صادقی زاده در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: عملیات ساخت 2 سوله j و m به مساحت 12 هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی کاوه آغاز شده است و با تکمیل این دو سوله تعداد انبارهای منطقه ویژه اقتصادی کاوه به 13 انبار افزایش پیدا می‌کند که علاوه بر ارائه خدمات مطلوب تر موجب بالابردن ظرفیت خدمات به مشتریان می شوند.

وی با تاکید بر اینکه سرعت رشد و توسعه منطقه ویژه اقتصادی کاوه مطلوب است افزود: با گذشت 6 سال از راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاوه، با تلاش مجموعه شرکت شهر صنعتی کاوه هم اکنون این منطقه دارای 70 هزار متر مربع انبارهای سرپوشیده و 15هزار متر مربع انبار روباز است.

مدیر عامل شهر صنعتی کاوه با اشاره به اینکه با تکمیل 2 سوله j و m ظرفیت انبارهای منطقه ویژه اقتصادی کاوه به 82 هزار متر مربع می‌رسد تصریح کرد: وجود منطقه ویژه اقتصادی کاوه در کنار بزرگترین شهر صنعتی کشور موجب تسریع و رونق بخشیدن به چرخه تولید شده است .

صادقی زاده ادامه داد: افزایش زیر ساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی کاوه علاوه بر توسعه منطقه سبب فراهم آوردن شرایط جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، افزایش فرصت‌های شغلی، افزایش توان صادرات به منظور رقابت در بازارهای جهانی شده است .

وی افزود: موقعیت ممتاز و مزایای منطقه ویژه اقتصادی کاوه سبب افزایش تمایل صاحبان صنایع برای فعالیت بیشتر در این منطقه شده است .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group