جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

استاندار مرکزی گفت: شهیدان با تاسی به سیره و مکتب سیدالشهداء (ع) بهترین نوع مرگ که همانا شهادت است را برای خود انتخاب کرده و جاوادنه شدند .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید علی آقازاده که به منظور افتتاح پروژه‌های هفته دولت به ساوه سفر کرده است در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدای امامزاده سید علی اصغر (ع) با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: در آستانه ماه محرم قرار داریم و شهیدان با تاسی از مکتب سید و سالار شهیدان، شور و شعور حسینی را سرمشق خویش قرار دا د ند و در مقابل جبهه کفر ایستادگی کردند .

سید علی آقازاده بیان کرد: هدف از قیام امام حسین (ع) احیای ارزش ‌ های اسلامی و مبارزه به جبهه کفر و دفاع از حق و اسلام بود و رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل در ایران اسلامی نیز همین منش را سرمشق خویش قرار دادند و برای حفظ کشور و اسلام عده‌ای به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و عده‌ای نیز به مفتخر به مقام جانبازی و ایثارگری شدند .

وی بیان کرد: جوانان ما برای حفظ امنیت و اقتدار کشور جلوی تعرض دشمن ایستادند و عزت کشور را به ارمغان آوردند و امیدواریم ما نیز بتوانیم راه و مسیر آنان که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) و عاشوراست را ادامه دهیم .

استاندار مرکزی پس از گلباران گلزار شهدا در منزل خانواده شهید سعید شمس حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد .

آقازاده در ادامه هتل دو ستاره قلعه امیر حسینی در محله عبدل‌آباد ساوه با هزینه‌ای بالغ بر چهل میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر را افتتاح خواهد کرد .

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد روح الله رهبر در شهرک علوی ساوه و نیز ایستگاه شماره ۴ آتش‌نشانی با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و به وسعت ۷۸۰ متر مربع از دیگر برنامه‌های استاندار مرکزی همزمان با هفته دولت در شهرستان ساوه است .

استاندار مرکزی کلنگ مجتمع گردشگری تفریحی ارهام در مجاورت شهرک دانشگاهی خاتم‌الانبیاء (ص) به وسعت ۳۲ هزار متر مربع را به زمین خواهد زند. همچنین با حضور مقام عالی دولت در استان مرکزی عملیات اجرایی احداث زمین چمن روستای باغ شیخ با برآورد مالی معادل ۲۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

دیدار مردمی در روستای الوسجرد از توابع بخش مرکزی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در این روستا، پایان‌بخش برنامه‌های سفر استاندار مرکزی همزمان با هفته دولت در شهرستان ساوه خواهد بود

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group