جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

استاندار مرکزی اعتبار مجتمع ورزشی که در روستای الوسجرد کلنگ زنی شده را یک میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اعتبار این مجتمع از محل دهیاری ها و استانداری تامین می شود تا در سلامتی، نشاط، کاهش آسیب های اجتماعی و بازگشت مردم به روستاها کمک کنیم.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، استاندار مرکزی در جمع اهالی روستای الوسجرد ساوه با اشاره به افزایش فضاهای ورزشی در ساوه گفت: ثواب احداث مجتمع ورزشی و آموزشی توسط خیرین کمتر از حسینه و مسجد نیست.

وی افزود: از محل ۲۶ صدم سهم وزارت ورزش، ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث مجموعه ورزشی الوسجرد در نظر گرفته شده است.

آقازاده با اشاره به تیم خوشه طلایی ساوه و بازدید از مجموعه ورزشی چمران ساوه گفت: پس از صعود این تیم همه دستگاه ها با دست خالی شروع به بازسازی این ورزشگاه کردند تا این تیم هرچه زودتر بتواند بازی های خانگی خود را در ساوه میزبانی کند.

وی اضافه کرد: امروز در شهرستان ساوه شاهد بهره برداری از پروژه های خوب، مهم و اولویت داری بودیم.

آقازاده با اشاره به مشکلات بانک ها، افزود: بانک ها حتی دستورات رییس جمهور را اجرایی نمی کنند و ضوابط و مقررات خود را دارند از طرفی بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات معوق در کشور داریم.

وی با اشاره به موازی کاری ادارات دولتی، گفت: فرماندار ساوه باید هماهنگی لازم را بین ادارات ایجاد کند.

وی درخصوص بازسازی و ترمیم راه روستایی این روستا، به فرماندار دستور داد تا با استفاده از توان شهرستان، این مسیر را اصلاح کنند.

براساس این گزارش، نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به کمبود اعتبارات در سال های اخیر گفت: خوشبختانه پروژه های ساوه که چندنی مورد از آنها پروژه ملی هستند، در حال اجراست.

منصوری با بیان اینکه اعتبار انتقال آب از سد کوچری به ساوه ۶۰۰ میلیارد تومان است، گفت: تا کنون ۴۰ کیلومتر خط انتقال اجرا شده که ظرف تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به خسارت سرمازدگی در سال های اخیر افزود: خسارت سرمازدگی در ۱۰ هزار هکتار از باغات به کشاورزان ساوه پرداخت شد.

منصوری با اشاره به آغاز بهره برداری بیمارستان آموزشی در ساوه افزود: بعد از گذشته چهل سال از پیروزی انقلاب، ساوه از نعمت بیمارستان دولتی جدید بهره مند می شود.

وی با بیان اینکه روند اشتغال در ساوه و زرندیه رو به رشد است، اضافه کرد : مجوز احداث پنج زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاها اخذ شده است و همه‌ خانه های حاشیه نشین و سکونت گاه های غیر مجاز طبق مصوبه مجلس، گازرسانی شده اند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group