جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

همزمان با فرارسیدن هفته دولت استاندار استان مرکزی با حضور در گلزار شهدای شهر زاویه از توابع شهرستان زرندیه قبور مطهر شهدای والامقام این شهر را گلباران کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید علی آقازاده که به منظور افتتاح پروژه‌های هفته دولت به شهرستان زرندیه سفر کرده است در بدو ورود به این شهرستان ضمن گلباران گلزار شهدای شهر زاویه از توابع زرندیه به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

استاندار مرکزی سپس با خانواده شهید ابوالفضل میرگلوبیات از شهدای شهر زاویه دیدار و گفتگو کرد.

آقازاده در ادامه ضمن بازدید از روند احداث بلوار اصلی شهر زاویه قرار است شرکت کیان کاغذ افرا تولیدکننده انواع ورق کارتن در شهرک صنعتی زاویه را افتتاح کند.

بهره‌برداری از شرکت کاوش جوش تولید کننده انواع سیم‌های جوشکاری در شهرک صنعتی زاویه از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه است.

طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده قرار است سید علی آقازاده در ادامه سفر به شهرستان زرندیه به شهر پرندک برود و کشتارگاه صنعتی و بسته بندی انواع گوشت دام در این شهر را افتتاح کند.

بهره برداری از شرکت سلطانی طب تولیدکننده انواع ظروف دارویی در شهرک صنعتی پرندک پایان بخش برنامه‌های سفر استاندار مرکزی همزمان با هفته دولت در شهرستان زرندیه خواهد بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group