پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

فرماندار ساوه گفت: با افتتاح ۹۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در ساوه 759 اشتغال مستقیم و فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

علی میرزایی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: از مجموع ۹۲ پروژه عمرانی و اقتصادی قابل بهره‌برداری همزمان با هفته دولت در ساوه ۳۴ پروژه عمرانی و ۵۷ پروژه اقتصادی بوده که قابل افتتاح و یا کلنگ‌زنی است.

وی بیان کرد: از مجموعه پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی همزمان با هفته دولت در این شهرستان ۲۷ پروژه به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی ۷ پروژه آغاز خواهد شد. همچنین در حوزه پروژه‌های اقتصادی نیز ۴۱ پروژه افتتاح و ۱۶ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ساوه کل اعتبار هزینه شده یا پیش بینی شده برای پروژه‌های هفته دولت شهرستان ساوه را ۱۳۷ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه‌های اقتصادی و ۱۷ میلیارد تومان را پروژه‌های عمرانی تشکیل می‌دهد.

وی به اشتغال ایجاد شده در نتیجه افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: در مجموع ۱۱۹۴ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد که از این تعداد ۵۴۳ فرصت شغلی مستقیم و ۴۳۵ اشتغال غیر مستقیم در حوزه عمرانی و ۲۱۶ فرصت شغلی مستقیم در حوزه اقتصادی است.

میرزایی بیان کرد: پروژه‌های شاخص هفته دولت با جضور استاندار مرکزی به بهره برداری خواهد رسید که شامل افتتاح ساختمان شماره 4 آتش نشانی، افتتاح مدرسه زنده یاد روح الله رهبر، زمین چمن روستای باغ شیخ و هتل دو ستاره قلعه امیرحسینی در عبدل آباد از جمله مهمترین آنهاست.

به گفته وی برخی پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و اقتصادی نیز در روستاهای بخش مرکزی و نوبران با حضور مقامات محلی افتتاح شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group