شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

تمامی اخبار

همزمان با فرارسیدن هفته دولت در مراسمی با حضور نماینده مجلس، معاون استاندار و فرماندار ساوه، بخشدار نوبران و جمعی از مقامات محلی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی بخش نوبران شهرستان ساوه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا ، منطقه مرکزی، مسئولان شهرستان قبل از افتتاح پروژه‌های هفته دولت در ابتدا گلزار شهدای گمنام مدفون در شهر نوبران را گلباران و به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

در ادامه پروژه جدول زیرسازی و آسفالت روستای کرهّ بر ، پارکینگ عمومی روستای سنگستان، پروژه سنگ فرش روستای دمورچی، پروژه جدول زیرسازی و آسفالت روستاهای کردخور، غازم آباد و بیوران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ساوه در این آئین گفت: به برکت انقلاب اسلامی در تمام روستاها حتی دورترین نقاط خدمات عمرانی و زیربنایی انجام شده است و مردم از برکات نظام اسلامی بهره مند شدند.

علی میرزایی افزود: حجم خدمات انجام شده در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست. مردم به عنوان پشتوانه نظام اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند.

در جریان افتتاح پروژه های روستایی بخش نوبران جمعی از اهالی روستا به بیان مشکلات خود پرداختند.

نوسان ولتاژ برق روستایی، افت فشار آب، کمبود روشنایی معابر روستایی، مشکلات در خصوص اراضی ملی با منابع طبیعی، جدول گذاری معابر، اشتغال روستایی و نبود نمایندگی ادارات در بخش نوبران از جمله مسایلی بود که توسط روستائیان مطرح شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group