جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به جریان سازی و گفتمان سازی رسانه ای دارد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا در شهرستان ساوه رسالت خبرنگاران را جریان سازی برای تقویت بصیرت افزایی در جامعه دانست و افزود: رسانه‌ها برای تحقق این امر باید اخبار مفید، خوب، اثر بخش و برخوردار از محتوای تاثیرگذار و امیدآفرین تولید کنند.

وی مطالبه‌گری و در عین حال امید آفرینی را از رسالت های مهم خبرنگاران دانست و افزود: در این راستا باید جریان انقلاب تقویت و در مقابل جریان معاندین انقلاب برای مردم روشنگری و مفهوم سازی شود تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

فرمانده سپاه ساوه بر حفظ روحیه انقلابی در گام دوم تاکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی به برکت انقلاب به یک قدرت بازدارندگی بالا دست یافته است و امروز اگر شاهد بومی سازی و خودکفایی در کشور هستیم نتیجه روحیه انقلابی است.

وی تصریح کرد: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی از رسالت خبرنگاران است که به مثابه گفتمان ولایت و رسالت پیامبران به شمار می رود.

سرهنگ دستجانی تاکید کرد: گفتمان ولایت گفتمان مقاومت و ایستادگی است و امروز این گفتمان برای همه دنیا الگو شده است و رسانه‌ها در تبیین گام دوم و تبیین این گفتمان نقش محوری دارند.

وی به اقتدار و عزت بین المللی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون اشاره کرد و افزود: برای تقویت اقتدار نیازمند انسجام ملی هستیم اما متاسفانه ساز داخلی ناکوک است و نیاز به بصیرت بیشتر و هم افزایی داخلی است. ملت ایران نشان دادند که در بزنگاهها و مواقع حساس بصیرت بالایی دارند اما باید این روحیه به طور مستمر تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به اینکه معنویت و اخلاص وجه متمایز ملت ایران با سایر کشورهاست، افزود: ملت با بصیرت ایران اسلامی در هر عصر و زمانی جریان حق و باطل را شناسایی کرده و تحت تبعیت فرامین رهبری به دنبال ترویج جریان حق هستند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست و امروز روند پرچم داری اسلام با هدایت ولایت در سراسر جهان به اهتزاز درآمده است. به فرموده رهبری آرمان بزرگ انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور منجی عالم بشریت است و مسئولان باید به دنبال تحقق منویات رهبری در این راستا باشند چرا که انقلاب اسلامی نقطه شروع انقلاب جهانی به پرچمداری حضرت حجت(عج) است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group