جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از ارسال فراخوان ششمین همایش منطقه ای شعر عاشورایی خبر داد.

حسین محمودی‌فر در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، عنوان کرد: این همایش همزمان با ایام عزای سیدوسالار شهیدان و با حضور  شاعران پنج استان مرکزی، قم، قزوین، همدان و البرز برگزار خواهد شد.

وی به اهداف همایش اشاره کرد و افزود: تجلیل و تکریم مقام شامخ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران فداکارش، توجه به نقش ادبیات در ترویج و توسعه دین و مذهب تشیع، ایجاد فضا و محفلی برای گردهمایی شاعران و ادیبان با محوریت امام حسین(ع)، ارتقای سطح کیفی شعر آئینی و گسترش هرچه بیشترآن و ترویج فرهنگ و ارزش‌های اصیل اسلامی از اهداف آن است.

محمودی فر موضوعات شعر را اشعار مرتبط با واقعه عاشورا و شهدای کربلا، جلوه ولایت مداری در عاشورای حسینی، حضرت علی اصغر(ع) سند مظلومیت، عاشورا اوج حماسه‌ها و درس سازش ناپذیری با کفر و نفاق بیان کرد.

وی به گاهشمار همایش نیز اشاره کرد و افزود:  آخرین مهلت ارسال آثار 5 مهرماه 1398 و زمان برگزاری 15مهر98 در شهرستان ساوه، خیابان شریعتی، شریعتی 14 سالن سلمان ساوجی خواهد بود.

به گفته رئیس ارشاد ساوه ذکر مشخصات سراینده، نشانی و تلفن تماس ضروری است. آثار ارسالی در اندازه4   A   ، تایپ شده و یا کاملا خوانا باشد و باید تعداد آثار ارسالی حداکثر 3 اثر باشد. جوایز همایش نیز تندیس همایش، لوح تقدیر و مبلغ نقدی به نفر اول، تندیس همایش، لوح تقدیر و مبلغ نقدی به آثار برگزیده است.

علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه همایش واقع در شهرستان ساوه، خیابان شریعتی، شریعتی10 اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ساوه کدپستی98579-39186 ارسال کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group