پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

تمامی اخبار

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت غدیر شهرستان ساوه گفت: تبلیغ غدیر موجب تضمین استمرار اسلام است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت الاسلام معین شرافتی در نشستی با خبرنگاران به منظور اعلام برنامه های دهه ولایت در ساوه اظهار کرد: غدیر تضمین استمرار اسلام و یکی از اساسی ترین اعیاد پیامبر اکرم (ص) است.

وی افزود: تبیین واقعه غدیر و اعلام جانشینی و خبر منصوب شدن مولا علی(ع) توسط پیامبر اکرم(ص) برای همگان وظیفه همگانی است و باید آحاد مردم مبلغ غدیر باشند.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغ غدیر واجب است، افزود: کسی که غدیر را گرامی بدارد خدای تعالی خطاهای کوچک و بزرگ او را می‌بخشد.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت غدیر شهرستان ساوه با تاکید بر گرامیداشت جشن غدیر، اظهار کرد: غدیر نسبت به سایر مناسبت‌ها مورد غفلت واقع شده است و جشن های غدیر مغفول مانده است.

وی به برگزاری جشن‌های دهه ولایت از قربان تا غدیر اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده سلسله جشن‌های مردمی به صورت گسترده در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار می شود.

به گفته شرافتی، برپایی همایش کودکان و غدیر، تجمع سادات، نورافشانی و‌ تجمع مردمی با توزیع کیک جشن غدیر، برپایی ایستگاه صلواتی از جمعه ۲۵ مردادماه تا روز غدیر در میدان ولایت و نماد غدیر با مشارکت موکب‌های اربعین و با مشارکت مردم، حرکت کاروان شادی از میدان امام(ره) به طرف دفتر امام جمعه، ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های پیش بینی شده دهه ولایت در ساوه است.

وی با تاکید بر اینکه کلیه برنامه‌ها پیوست فرهنگی دارد به توزیع بسته‌های فرهنگی اشاره کرد  و از کلیه خیران و مردم برای مشارکت در برپایی جشن های مردمی دعوت بعمل آورد.

وی همچنین از رسانه ها خواست تا پوشش خبری مناسبی از برنامه های دهه ولایت بعمل آورند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group