دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

تمامی اخبار

فرماندار ساوه از رشد 27 درصدی اعتبارات شهرستان ساوه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، علی میرزایی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه بر التزام به حاکمیت قانون تأکید کرد و افزود: امروز دستگاه دیپلماسی استکبار به سرکردگی آمریکا دچار آشفتگی و بی ثباتی در حوزه تصمیم‌گیری است و بیش از هر زمان دیگری این روند در سیاست آمریکا مشاهده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات مخرب و بی خرد ترامپ بر همه تحلیل گران بیش از پیش هویداست، اظهار کرد: مولفه‌های اقتدار نظام اسلامی آرمان‌های مردم و رهبری بزرگ کشور است که دشمن از این اقتدار وامانده است و موجب آشفتگی ترامپ در تحلیل‌های خود شده است.

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه اگر غرب به این مولفه‌ها دقت کند دچار تعارضات نخواهد شد، افزود: هیمنه غرب در استیصال تصمیم‌گیری‌ها مشاهده می‌شود و تحریم سران انقلاب اسلامی بیانگر ناتوانی و مستأصل شدن غربی‌ها و دشمنان نظام است. اینها درک درستی از شرایط کشور ندارند و در قاب دیپلماسی نیز دروغگو هستند و در باطن خباثت خود را نشان می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه رمز پیروزی ما استقامت و همان کلمه طلایی رهبری معظم یعنی مقاومت است، افزود: مقاومت ملت ایران با وحدت و همبستگی ملی متجلی می‌شود و تا مادامی که اتحاد ملی در کشور حکفرما باشد قطعا توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

فرماندار ساوه در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری گفت: آرایش سیاسی چهار ساله کشور در انتخابات جلوه‌گر می شود و باید وحدت‌مند حرکت کرده و هیچ بهانه‌ای به دشمنان و بدخواهان نظام ندهیم.

وی همچنین با تقدیر از برپایی میز خدمت در نماز جمعه و نیز مشارکت مردم در برپایی سالروز اقامه نماز جمعه بر تکریم بیشتر ارباب رجوع و تقویت روحیه پاسخگویی به مردم تاکید کرد.

میرزایی همچنین با اشاره به رشد 24 درصدی اعتبارات مرکز استان در سالجاری گفت: خوشبختانه شاهد رشد ۲۷ درصدی اعتبارات شهرستان ساوه در سال‌جاری نسبت به سال گذشته هستیم.

وی با تاکید بر هزینه کرد درست در اجرای طرح های عمرانی و رعایت شاخص ها، گفت: برخی دستگاه‌های شهرستان نسبت به سنوات گذشته در جذب اعتبارات کم کاری کردند. وقتی اعتبارات شهرستانی افزایش می یابد باید تلاش دستگاههای برای جذب بیشتر شود. اما شاهد هستیم برخی از دستگاه‌های در جذب اعتبارات ناموفق عمل کردند.

فرماندار ساوه تصریح کرد: مصوبه مهم جلسه شورای اداری امروز این است که اعطای اعتبارات شهرستانی به دستگاهی صورت می‌گیرد که اولا پروژه‌ تعریف کند و ثانیا در جذب اعتبارات اداری سازمان و دستگاه اجرایی خود تلاش کند.

وی خواستار اولویت بندی در اختصاص اعتبارات به منظور اجرای طرح‌ها به ویژه طرح های روستایی متناسب با نیازها و خواسته‌های مردم شد و با پرهیز از نگاه سلیقه‌ای در اجرای طرح ها و هزینه کرد اعتبارات، خواستار بازدیدهای میدانی و سرکشی‌های مستمر از روستاها برای احصاء مشکلات مردمی شد.

میرزایی همچنین با اشاره به افتتاح برخی از پروژه‌ها در هفته دولت خواستار پیگیری پروژه‌های این هفته با ارزیابی میزان پیشرفت فیزیکی و بهره برداری در موعد مقرر شد.

وی همچنین بر لزوم توجه به سامانه سجاد به منظور بازبینی خسارت های سیل اشاره کرد و افزود: ادارات نباید از اهداف تعیین شده در سامانه سجاد عقب بمانند.

فرماندار ساوه در پایان بر حضور همه مدیران شهرستان در نماز جمعه به عنوان قلب و‌ کانون فرهنگی شهر و پایگاه اتحاد مردمی تاکید کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group