جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه گفت: رایزنی هایی با سازمان لیگ فوتبال کشور به منظور برگزاری چند بازی نخست تیم خوشه طلایی در شهری دیگر پیگیری می شود تا در این فاصله زیرساخت های ورزشگاه شهید چمران مهیای میزبانی مسابقات شود.

«حامد توکلی» روز سه شنبه به ایرنا گفت: برای بازسازی و ترمیم ورزشگاه شهید چمران که میزبان بازی های خوشه طلایی در رقابت های این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور است،‌ از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با یکی از پیمانکاران قراردادی به ارزش 30 میلیارد ریال منعقد شده و روند فعالیت های عمرانی در حال انجام است.

وی افزود: مشکل اصلی نبود منابع مالی است که این مساله هم با برگزاری شورای برنامه ریزی شهرستان ساوه و تخصیص یافتن بودجه قابل حل است.

توکلی ادامه داد: روز پنجشنبه این هفته با حضور معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان در ساوه تلاش خواهیم کرد مشکلات مالی را برطرف و روند انجام فعالیت های مربوط به بازسازی و آماده نمودن مجموعه ورزشی چمران را شتاب دهیم.

وی در مورد نامه اخیر رئیس سازمان لیگ فوتبال کشور و ارائه فرصت تا روز دهم مرداد، گفت: در این خصوص با سازمان لیگ رایزنی خواهیم کرد تا فرصتی دهند و شاید چند بازی نخست در شهری دیگر برگزار شود اما در این فاصله تلاش می شود، ورزشگاه مهیای میزبانی مسابقات شود.

توکلی ادامه داد:‌ تا زمان آغاز لیگ دسته اول فوتبال به صورت قطعی 2 شرط اساسی یعنی زمین چمن و روشنایی آماده می شود که در صورت مساعدت سازمان لیگ امکان برگزاری مسابقات وجود دارد.

وی در مورد واگذاری امتیاز تیم خوشه طلایی به شهری دیگر،‌ گفت: این موضووع منتفی است زیرا برای این کار موافقت استان و اداره کل ورزش و جوانان لازم است.

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه پس از آنکه در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل گذشته توانست عنوان نخست را کسب کند،‌ در مسابقات لیگ دسته اول همراه با آلومینیوم اراک به عنوان نمایندگان استان مرکزی به میدان خواند رفت تا شاید برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر،‌ یک تیم از این استان برای فصل بعد حضور داشته باشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group