جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

فرماندار ساوه خواستار پوشش حداکثری خدمات ارتباطی بویژه تلفن همراه و اینترنت در تمامی نقاط شهرستان شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، علی میرزایی در نشستی با مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت مخابرات استان مرکزی، اظهار کرد: وضعیت پوشش اینترنت و تلفن همراه در ساوه مطلوب نیست، از این رو باید تلاش کرد تا این مشکل برطرف شود.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات و لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی هر چه سریعتر باید اقدامات لازم به منظور پوشش حداکثری ارتباطات در این شهرستان بعمل آید.

فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه نگاه به مشکلات باید فرادستگاهی باشد، افزود: بخشی از مشکلات ارتباطی باید از طریق پیگیری نماینده مجلس و وزارتخانه رفع شود تا با برطرف کردن نقاط کور ارتباطی، پوشش فراگیر بعمل آید تا هنگام بروز حوادث و بلایا بتوان امدادرسانی از طریق ارتباط انجام داد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی نیز گفت: شرکت مخابرات استان مرکزی در نظر دارد با اجرای پروژه‌ای زمینه پوشش حداکثری تمامی روستاهای استان از خدمات تلفن همراه اول را فراهم کند که فاز نخست، این طرح به بهره برداری رسیده است و با ارتقای تجهیزات و نیز بهبود کیفیت زیرساخت ها مشکل روستاها نیز برطرف خواهد شد.

محمدمهدی ملک حسینی به مشکلات جاده‌های شهرستان ساوه اشاره کرد و گفت: دو نقطه شامل سه راهی نوبران به تفرش بطول ۲۵ کیلومتر و نیز محور غرق آباد به خشکرود بطول ۲۰ کیلومتر فاقد سیگنال هستند که رفع این مشکل در دستور کار است.

وی گفت: پوشش تلفن ثابت در هر نقطه از شهر نیز با تایید وزارت کشور مبنی بر اینکه در محدوده خدمات شهری است انجام خواهد شد و مخابرات موظف به دایر کردن تلفن ثابت در کمتر از یک ماه خواهد بود.

رئیس اداره مخابرات شهرستان ساوه نیز گفت: در شهرستان ساوه ۱۱۰ مشترک GSM و تلفن ثابت و نیز ۳۵۰ هزار مشترک تلفن همراه و ۳۰ هزار مشترک ADSKL وجود دارد.

حسین مجیدی افزود: در روستاهای بالای ۲۰ خانوار بالاترین سرویس اینترنت ADSL ارائه می‌شود و برای مابقی روستاها نیز در دست اقدام است. بعضی نقاط شهری فاقد تلفن ثابت است که با برطرف کردن محدودیت‌ها شاهد پوشش این خدمات خواهیم بود.

در این نشست مقرر شد جلسه ای ظرف هفته آینده برای بررسی تخصصی مشکلات ارتباطی شهرستان ساوه تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group