جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مرکز نیکوکاری فاطمه زهرا(س) ساوه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، فرماندار ساوه در این آئین با اشاره به اینکه پایه گذاری نهادهای انقلابی با درایت و دوراندیشی امام راحل صورت گرفت، افزود: هرچه زمان می گذرد بیشتر به درایت و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب در پایه گذاری نهادهای انقلابی و حمایتی نظیر کمیته امداد پی می بریم.

علی میرزایی در ادامه واگذاری امور به مردم را از برکات نظام اسلامی دانست و افزود: مردم محوری از سیاست های اصلی نظام است و تاسیس نهادهای انقلابی به مشارکت بیشتر مردم در مدیریت کشور جامه عمل پوشاند.

وی خاستگاه اصلی کمیته امداد را ماهیت مردمی و تلاش برای حفظ و تقویت پیوندهای مردمی با نظام دانست و افزود: ایجاد مراکز نیکوکاری اقدامی راهبردی و کارساز است زیرا مروج فرهنگ خیرخواهانه است.

فرماندار ساوه از مراکز نیکوکاری به عنوان پلی برای ارتباط گیری با جامعه خیران دانست و افزود: مردم پشتوانه اصلی کمیته امداد هستند و با مشارکت مردم و جذب خیرین بخش اعظمی از نیازهای محرومین برطرف خواهد شد.

وی تقویت فرهنگ کارآفرینی، آموزش، اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف را از دیگر ماموریت های مراکز نیکوکاری برشمرد و افزود: تلاش برای ایجاد ۱۶ مرکز نیکوکاری در شهرستان ساوه اقدام ارزشمندی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه نیز واگذاری کارها به مردم را از سیاست‌های کمیته امداد دانست و افزود: چهار مرکز نیکوکاری در شهرستان فعال هستند و و تا پایان سال ۱۶ مرکز افتتاح می‌شود تا هر محله دارای یک مرکز نیکوکاری شود.

عباس محمدی هزاوه افزود: با بهره گیری از ظرفیت حوزه علمیه خواهران ساوه شاهد افتتاح یک مرکز نیکوکاری در این مجموعه دینی هستیم و رویکرد عمده آن تمرکز بر مشکلات بانوان و کمک گیری از خیرین برای برطرف کردن نیازهای آنهاست.

وی گفت: مرکز نیکوکاری نوعی امداد محله محسوب شده تا با پرهیز از بروکراسی‌ها در کمترین زمان به مردم خدمات لازم ارائه شود و این پنجمین مرکز نیکوکاری است که در ساوه افتتاح می‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group