جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

طرح توسعه یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری 23 میلیون یورویی ساوه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، طرح توسعه شرکت زرین رویا با حضور قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرصنعتی ساوه به بهره برداری رسید.

محمدرضا حاجی پور رییس صنعت و معدن استان در اینباره به ایسنا گفت: طرح توسعه این شرکت اشتغالزایی برای 130 نفر را بهمراه دارد.

وی افزود: این شرکت در زمینه تولید انواع پوشک بچه و بزرگسال فعالیت دارد و با بهره برداری از طرح توسعه این شرکت 15000 تن به تولیدات این واحد تولیدی افزوده می شود.

حاجی پور خاطرنشان کرد: طرح توسعه این شرکت ظرف کمتر از یکسال آماده بهره برداری شده و تکنولوژی استفاده شده در تولید محصولات این کارخانه از پیشرفته ترین ماشین آلات روز اروپاست.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت گفت: برای حمایت از شرکت های دانش بنیان پکیج کاملی داریم.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، قبادیان در حاشیه افتتاح طرح توسعه یک واحد تولیدی در ساوه با تاکید بر لزوم برخورد جدی با قاچاق کالا و ضرورت حمایت از تولید ملی اظهار کرد: باید پشتیبان تولیدات ملی باشیم و نگاه وزارت صمت هم اینچنین است.

وی با بیان اینکه باید با نگاه حمایت از تولید داخلی با این پدیده شوم و ضد ملی برخورد شود و ما نیز براساس اطلاعاتی که از مبادی ذیربط دریافت می کنیم، موارد را پیگیری می کنیم و قطعا نتیجه پیگیری ها را به اطلاع عموم مردم می رسانیم، در خصوص حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: این شرکت ها در سه بخش تولیدی، نوپا و صنعتی تقسیم بندی می شوند.

وی اظهار کرد: بخشی از این شرکت ها به صورت عام فعالیت می کنند و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور متولی آنهاست، البته ما نیز همکاری می کنیم ولی موضوع شرکت های دانش بنیان صنعتی به وزارت صنعت برمی گردد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه اساسی ما عبور از اقتصاد منبع پایه به اقتصاد دانش پایه است، افزود: اساسا فروش مواد خام مثل نفت مزیتی برای کشور ندارد، این مواد خام باید فراوری شده، به محصولات با ارزش افزوده تبدیل شده و شغل و ثروت ایجاد کنند، دستیابی به این مهم از طریق شرکت های دانش بنیان محقق می شود.

وی با اشاره به اشکال مختلف حمایت از اینگونه شرکت ها در قالب سیاستگزاری های دولت به عنوان بخش حاکمیتی نظام، اعطای تسهیلات و اقدام در حوزه قوانین و مقررات، گفت: برای حمایت از شرکت های دانش بنیان پکیج کاملی داریم که بخشی از آن اعطای تسهیلات است ولی عمده آن به سیاستگزاری های کلان با رویکرد حمایت از این شرکت ها برمی گردد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group