شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

در راستای اجرای طرح ملی اردوی جهادی بسیج سازندگی، فعالیت گروه های جهادی دانشجویی در مناطق سیل زده بخش نوبران از توابع شهرستان ساوه آغاز شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، فرماندار ساوه با حضور در جمع دانشجویان بسیجی شرکت کننده در طرح ملی اردوهای جهادی سپاه ناحیه ساوه در روستای باغچه غاز از توابع بخش نوبران این شهرستان اظهار کرد: تفکر و نگاه جهادی حلال بسیاری از مشکلات مردم به ویژه محرومین در نقاط دورافتاده است.

علی میرزایی با تاکید بر اینکه برخورداری از روحیه جهادی خسته کننده نیست، تصریح کرد: تقویت فعالیت جهادی بویژه فعالیت در حوزه سازندگی در گام دوم انقلاب بیانگر آن است که بسیج و روحیه جهادی و انقلابی همچنان زنده است و مردم از برکات این شجره طیبه همواره بهره‌مند هستند.

وی تاکید کرد: تحقق شعار استقلال و قطع وابستگی براحتی به دست نخواهد آمد و خودکفایی برای کشور ما هزینه بردار است از این رو باید برای تحقق این شعار و فرامین رهبری در گام دوم انقلاب از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

فرماندار ساوه خطاب به دانشجویان شرکت کننده در این اردوی جهادی گفت: شما سرمایه‌های نظام و نیروهای مکتبی و انقلابی هستید و همه مسئولان و دستگاههای اجرایی موظف به همکاری با نیروهای جهادی هستند.

وی با تقدیر از حضور دانشجویان بسیجی به منظور مرمت و بازسازی خانه‌های مسکونی آسیب دیده و تخریب شده بر اثر سیل امسال گفت: تلاش صادقانه و خالصانه شما ضمن تقویت امید در بین روستائیان در درگاه خدای تعالی از اجر و قرب بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: حدود ۶۰ نفر از گروههای جهادی برای اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی به مدت 10 روز در روستای باغچه غاز مستقر شدند که علاوه بر مرمت و بازسازی منازل مسکونی تخریب شده بر اثر سیل اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی افزود: این روستا دارای ۴۴ خانوار و با جمعیتی بالغ بر ۱۴۰ نفر است که بر اثر سیل فروردین ماه امسال بخشی از ابنیه مسکونی ساکنین آن تخریب شده است.

وی در ادامه گفت: بسیج به عنوان یک کاتالیزور در ساخت و ساز و اجرای طرح‌های عمرانی روستایی در کنار دولت به مردم خدمات لازم را ارائه می دهد.

بخشدار بخش نوبران نیز رفع محرومیت با انجام کار جهادی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با همکاری نیروهای جهادی به یاری خدا منازل آسیب دیده از سیل را در کوتاهترین زمان ممکن مرمت و بازسازی خواهیم کرد.

یوسف حیدری با تقدیر از نیروهای جهادی و دستگاههای اجرایی که در راستای اجرای این طرح مشارکت داشتند، افزود: اصل نیاز مردم در مناطق سیل زده معطوف به موضوع مسکن است و مسائل دیگر در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد از این رو تمرکز نیروهای جهادی در حوزه مرمت مسکن سیل زدگان است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group