دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

تمامی اخبار

سه عضو تیم منتخب زورخانه ای ساوه مدال طلا در مسابقات کشوری به میزبانی تهران کسب کردند.

رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه ای استان مرکزی روز پنجشنبه به ایرنا توضیح داد: این مسابقات به صورت آزاد و در سبک چشمه به مناسبت بزرگداشت حاج عباس حاجیان رئیس اسبق فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و پیشکسوت این رشته ورزشی در زورخانه المپیک تهران برگزار شد.

«تیمور همتی» افزود: در پایان این مسابقات که با حضور پهلوانان زورخانه ای رده سنی بزرگسالان انجام شد، تیم استان مرکزی توانست با درخشش اعضای ساوجی خود سه مدال طلا کسب کند.

وی اظهار داشت: «مصطفی مفید» در رشته میل گیری سنگین توانست نمایش قابل تحسینی با میل ۶۰ کیلوگرمی داشته باشد و ضمن کسب مدال طلا، رکورد کشور را نیز جا به جا کند.

رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه ای استان مرکزی بیان کرد: «محمد سروریان» نیز در رشته کباده ۵۰ کیلوگرمی و «حمد هادیان» در کباده ۳۲ کیلوگرمی موفق به کسب ۲ مدال طلای دیگر برای تیم استان شدند.

همتی گفت: با توجه به اینکه این مسابقات به سبک آزاد برگزار شد و محدودیتی برای شرکت کنندگان وجود نداشت، رقابت‌ها فشرده و سنگین بود اما ورزشکاران استان مرکزی قابلیت‌های بالای خود را نشان دادند.

وی گفت: جوایز این مسابقات علاوه بر مدال و لوح، به صورت نقدی از سوی فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای به نفرات برتر اهدا شد.

رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه ای استان مرکزی یادآور شد: در رشته‌های سنگین ورزش زورخانه ای مانند میل و کباده، ساوجی ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما در شته‌های سبک مانند چرخ اراکی‌ها موفقیت‌های بیشتری دارند.

همتی توضیح داد: در استان مرکزی ۲۷ زورخانه قابل استفاده وجود دارد و تاکنون نیز یک هزار و ۱۰۰ ورزشکار زورخانه ای ساماندهی شده اند.

۷۰ هزار نفر از جمعیت ۲۹۰ هزار نفری شهرستان ساوه را جوانان تشکیل می‌دهند و در عرصه ورزش نیز ۳۷ هیأت و ۷۲ باشگاه ورزشی فعال دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group