پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

تمامی اخبار

دادستان اراک بر قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با فساد تاکید کرد و گفت: باید هزینه جرم افزایش یابد تا کسی به خود جرات ارتکاب جرم ندهد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، قاسمی در جلسه شورای اداری ساوه افزود: حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در قانون پیش بینی شده و با حضور دادستان کل کشور توجه به حقوق عامه پررنگ شد و معاونتی در این دستگاه تشکیل شد. وقتی متولی برای حقوق عامه در نظر گرفته شد دغدغه مردم برطرف شد .

وی با بیان اینکه در استان مرکزی نیز اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفت، گفت: در حوزه بهداشتی، اماکن عمومی، اراضی، معادن و صنایع و واگذاری ها مشکلات زیادی وجود دارد که دغدغه جدی مردم به شمار می روند ولی دستگاه قضا پیگیر این مشکلات است .

قاسمی در ادامه با بیان اینکه فضای مجازی بنیان های خانواده را سست کرده و جرایم را تشدید کرده است و مصیبت های زیادی به همراه داشته است، اظهار کرد: تشکیل معاونت فضای مجازی   در دادستانی کشور نشانگر حساس بودن این مسئله و اقدامی ارزشمند است .

وی افزود: دستگاه قضا تلاش کرده در حوزه‌های محیط زیست، بهداشت و واگذاری‌ها وارد شده و خوب عمل کرده است. استان مرکزی دارای 2850 واحد تولیدی است که با فعالیت این صنایع مشکلات زیادی در حوزه محیط زیست ایجاد شده بوده اما با توجه به شعار امسال تلاش شد که بر مبنای همکاری بین‌بخشی مشکلات محیط زیست را در رابطه با این صنایع به حداقل برسانیم .

قاسمی بر قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با فساد تاکید کرد و افزود: باید هزینه جرم افزایش یابد تا کسی به خود جرئت ارتکاب جرم ندهد .

وی تصریح کرد: امروز متاسفانه آسیب‌های اجتماعی بویژه اعتیاد به یک معضل تبدیل شده است، به گونه‌ای که 50 درصد زندانیان گرفتار مواد مخدر هستند .

قاسمی با بیان اینکه دغدغه بسیاری درخصوص پیشگیری از وقوع جرم داریم و اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: تقویت باورهای دینی و تعریف زیرساخت ها در حوزه پیشگیری از وقوع جرم ضروری است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group