جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

تمامی اخبار

شهردار ساوه گفت: هشت طرح عمران و توسعه شهری با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال امسال در این شهر عملیاتی می شود.

«سید مهدی حسینی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تکمیل کمربند شمالی شهر، ساختمان جدید شهرداری، نوسازی و ساماندهی مبلمان ۶ بلوار شهری، آسفالت معابر حساس و پرتردد شهری، راه اندازی شهرک بازیافت در سایت پردازش پسماند برای ساماندهی و انتقال ضایعات فروشان، ایجاد پردیس سینمایی و تالار بزرگ شهر، ساخت مجتمع تجاری مسکونی قایم در محله قاسم آباد و ایجاد فضای سبز جنگلی در دستور کار است.

شهردار ساوه در خصوص طرح ایجاد کمربندی شمالی این شهر توضیح داد: اجرای این مسیر به طول ۶ کیلومتر همراه با نوار سبز و پارک خطی حاشیه آن با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال امسال در دست اجرا است.

وی افزود: تکمیل ساختمان جدید شهرداری ساوه در ۱۲ طبقه با صرف اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های در دست انجام شهرداری در سال جاری است و نوسازی و ساماندهی مبلمان ۶ بلوار شهری ساوه با صرف اعتبار ۸۰ میلیارد ریال تا پایان امسال نجام خواهد شد.

شهردار ساوه ادامه داد: آسفالت معابر مهم و پرتردد شهر ساوه نیز امسال دنبال می شود که برای آن ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ایجاد شهرک بازیافت در سایت پردازش پسماند ساوه عنوان کرد: مرحله اول این طرح در ۴۰ قطعه به مساحت هر قطعه ۴۰۰ مترمربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال برای ساماندهی و انتقال ضایعات فروشان به این منطقه آغاز شده است.

حسینی گفت: برای ساخت پردیس سینمایی و تالار بزرگ شهر و مجتمع تجاری (ساوه مال) در بام ساوه اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و ایجاد مجتمع تجاری مسکونی قایم محله قاسم آبادر ۵۱۰ میلیارد ریال تخصیص یافته و این مجتمع در بازه زمانی ۳۶ ماه ایجاد می شود.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش فضای سبز شهری ساوه افزود: ایجادفضای سبز بیولوژیک یا جنگلی به منظور گسترش فضای سبز شهر ساوه به مساحت ۴۵ هکتار ظرف مدت ۳۰ ماه و با صرف اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در زمره برنامه های امسال شهرداری ساوه قرار دارد.

شهر ساوه با جمعیتی افزون بر ۲۲۰ هزار نفر دارای ۲ منطقه شهرداری و همچنین ۲۲ منطقه حاشیه ای می باشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group