پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

عملیات اجرایی فاز سوم مجموعه انبارهای منطقه ویژه اقتصادی کاوه شامل ۲ سوله( H.I ) در فضایی به وسعت ۱۶ هزار و ۲۷۹ مترمربع با اعتبار ۸۶ میلیارد ریال از محل اعتبار شرکت شهر صنعتی کاوه در شهریور سال گذشته آغاز شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، همچنین در کنار تکمیل ۲ سوله( H.I ) عملیات ساخت دو انبار L.K نیز به مساحت 7 هزار و پانصد متر مربع آغاز شد که با برنامه ریزی های انجام شده تا چند ماه آینده این دو انبار نیز به بهره برداری می رسند.

مجید صادقی‌زاده مدیر عامل شرکت شهر صنعتی کاوه در جریان بازدید از روند اجرایی احداث دو سوله جدید در منطقه ویژه اقتصادی کاوه به ایسنا گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضا و حجم بالای کالا جهت صادرات و واردات و همچنین ایجاد درآمد پایدار این دو انبار در منطقه ویژه اقتصادی کاوه در حال ساخت است.

وی افزود: این پروژه در راستای بالابردن ظرفیت خدمات به مشتریان منطقه ویژه اقتصادی کاوه از اهمیت بالایی برخوردار است لذا سرعت عمل در کنار دقت و استحکام بنا باید مد نظر پیمانکاران باشد .

وی تصریح کرد: با تکمیل این دو انبار جدید تعداد انبارهای سرپوشیده منطقه ویژه اقتصادی کاوه به 11 انبار افزایش پیدا می‌کند . 

مهندس صادقی زاده گفت: در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی کاوه دارای 9 انبار سرپوشیده به مساحت 62 هزار و دویست متر مربع است. و همچنین دو انبار روباز بتنی به مساحت 15 هزار مترمربع نیز جهت پارکینگ ماشین‌های وارداتی و همچنین پارکینگ تخلیه کانتینرهاست . 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اقدامات صورت گرفته روز به روز شاهد رونق اقتصادی و پیشرفت این منطقه باشیم .

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group