سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

تمامی اخبار

ساوه - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: عملیات بازسازی و استاندارد سازی مجموعه ورزشی شهید چمران برای انجام دیدارهای نماینده این شهر در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تا پیش از آغاز لیگ انجام می شود.


«حامد توکلی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازسازی جایگاه تماشاگران، ساخت جایگاه‌های وی.آی.پی و خبرنگاران از محورهای این طرح عمرانی می‌باشد.


به گفته وی، اکنون عملیات تخریب سکوهای سیمانی ورزشگاه شهید چمران انجام شده و برای نقشه کشی ساخت سکوهای جدید با حضور پیمانکار و مهندس ناظر پروژه، هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
وی افزود: تقویت نور ورزشگاه چمران به ۸۰۰ لوکس که استاندارد برگزاری مسابقات محسوب می‌شود، از دیگر فعالیت‌های در دست اجرا است که در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار قرار دارد.
توکلی گفت: زمان کافی برای تعویض چمن این مجموعه وجود ندارد اما روند بازسازی و ترمیم به صورت قطعی انجام می‌شود و در این رابطه انعقاد قرارداد با پیمانکار در دست اقدام است
به گفته این مسئول، استاندارسازی مجموعه ورزشی چمران در بازه زمانی یک ماهه و پیش از آغاز مسابقات دسته یک فوتبال کشور به پایان خواهد رسید.
تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته دوم کشور توانست در فاصله ۲ هفته مانده به پایان این مسابقات به لیگ دسته یک کشور صعود کند و همراه با آلومینیوم اراک مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group