شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

تمامی اخبار

در واپسین روزهای ماه ضیافت الهی و همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است، مردم ساوه و زرندیه دوشادوش ملت ‌ های مسلمان جهان، فریاد برای رهایی قدس شریف را سردادند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، راهپیمایان با سردادن شعارهایی نظیر "الله اکبر، خامنه ‌ ای رهبر"،"مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "فلسطین فلسطین حمایتت می ‌ کنیم"،" رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است"،"در جمعه آخر ماه رحمت، قدس تجّلی قیام امت"، " بیت ‌ المقدس قبله مسلمین، بود اسیر پنجه مشرکین"، " با اتحاد و وحدت مسلمین، رها شود از سلطه غاصبین"، "بیت ‌ المقدس عرصه جهاد است، پیروزی ‌ اش بسته به اتحاد است" و " نابود می ‌ شود به لطف خدا، سعودی و صهیونیست و امریکا" از جنایات رژیم جعلی اسرائیل و حامیان مستکبر این رژیم خونخوار اعلام تنفر و بیزاری کردند و وحدت خود را در مبارزه با دشمنان اسلام به نمایش گذاشتند.

با وجود اینکه قرار بود مراسم از ساعت 11 صبح آغاز شود، اما مردم ساوه و زرندیه ساعتی قبل از شروع مراسم با حضور در محل تجمع شور خاصی را به این راهپیمایی بخشیدند.

در ادامه اين راهپيمايی قطعنامه ‌ سراسری راهپيمايی روز جهانی قدس در محكوميت جنايات رژيم صهيونيستی و در حمایت از مردم فلسطین قرائت و با تکبیر نمازگزاران به تایید رسید.

نظیر چنین مراسمی در شهرهای غرق آباد، نوبران، آوه، از توابع شهرستان ساوه و شهرهای مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود، رازقان از توابع شهرستان زرندیه و در برخی روستاها برگزار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group