پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

تمامی اخبار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: کار معلم هویت سازی فرهنگی و ارتقای کارکردهای نظام تعلیم و تربیت است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، ابراهیم فراشیانی در آئین بزرگداشت روز معلم با عنوان سپاس معلم که در آموزشگاه فاطمیه با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار کرد: هنر معلم تربیت نیروی انسانی کارآمد و توانمند است و بهترین هدیه برای معلمین تلاش دانش آموزان برای خلق آینده‌ای روشن و دانش محور است.

وی خلاقیت و ابتکارات دانش آموزان امروزی را مهمترین ویژگی و مزیت آنان بیان کرد و گفت: دانش آموزان با هدایت معلمین قله‌های پیشرفت علمی و نیز معرفت و انسانیت را شتابان طی می کنند.

وی تاکید کرد: معلم راهنمای مسیر حرکت زندگی است و هر چه معلم ارزش‌های زندگی را در روش و عمل خود به دانش آموزان انتقال دهد رسالت خود را مؤثرتر و بهتر انجام داده است.

مدیر آموزش و پرورش ساوه در ادامه اظهار کرد: معلمین به دنبال نجات انسان‌ها از جهالت هستند از این رو معلمین جزو عالمین جامعه به شمار می‌روند. معلمین با طرح‌ها و ایده‌های نو در مدارس، خردمندانه تلاش می‌کنند تا باعث تعالی دانش آموزان شوند.

وی ادامه داد : مسئولین تلاش می کنند که با آگاهی از وضعیت معلمین و قدرشناسی از آنان، مانع ایجاد تنگناهای گوناگون در بین این قشر شوند .

فراشیانی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری تصریح کرد: شهید مطهری الگویی تمام عیار برای جامعه بزرگ معلمان است و تدبیر ویژه نامگذاری این روز به نام معلم، یادآور زحمات این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت است.

اجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان، قرائت شعر و دکلمه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group