پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت : بیانیه گام دوم خط مشی آینده کشور را روشن کرده است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی در آئین تودیع ومعارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه جوانان را محور قرار داده است از این رو دانشگاهها بستری مناسب برای تحول در گام دوم محسوب می شوند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مسائلی که در دانشگاه باید مورد توجه قرار گیرد پایان نامه‌های دانشجویی است، افزود: پایان‌نامه‌های دانشجویی باید کاربردی شود موضوع پایان نامه باید موضوعی قابل استفاده باشد همچنین باید پایان نامه‌ها در قفسه کتابخانه‌ها خاک نخورند و راهگشای عرصه‌های مختلف جامعه باشند.

فرمانده سپاه ساوه در ادامه گفت: برای یک سرباز جان برکف فرقی نمی‌کند که محل انجام وظیفه اش کجا باشد همه ما باید با روحیه جهادی و تفکر بسیجی در خدمت به نظام و اسلام باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز گفت: امروز وظیفه بسیج سنگین‌تر از هر روز است شاید یک روز بسیج با همت والا جبهه‌های جنگ را پشتیبانی می‌کردند و مدافع مرزها وکشور بودند اما امروز هم وظایف دیروز بر عهده بسیج است هم در عرصه‌های فرهنگی بسیج به لطف الهی حرف اول را می‌زند.

جواد نیکوکار افزود: مطالبه‌گری از منویات مقام معظم رهبری است و امروز از طریق دانشجویان بسیجی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. امروز بسیج دانشجویی به مباحث پژوهشی وارد شده است که مایه مسرت و امیدواری است.

در ادامه این مراسم از زحمات صادق مرادی در مدت مسئولیتش در بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه تقدیر و آرش اکبر یاری به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group