پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کم آبی ساوه از نقاط ضعف این شهرستان برای تبدیل شدن به پایتخت سیاسی کشور بود که خوشبختانه بر اثر بارش های مناسب و سرریز سد ساوه مشکل کمبود آب در این شهر برطرف شد و احتمال انتخاب ساوه به عنوان پایتخت سیاسی قوت گرفت.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آئین تجلیل از خدمات خادمین موکب‌های اربعین حسینی در مناطق سیل زده خوزستان و لرستان، اظهار کرد: زندگی عادی در نقاط سیل زده با خدمت رسانی موکب‌های اربعین و همدلی و همراهی آحاد مختلف مردم از سر گرفته شد که جای تقدیر و تحسین دارد.

وی در ادامه گفت: هیچ کار خدا بی حکمت نیست و هرگونه آسیب و خسارت ناشی از سیل به دلیل مداخله بشر در طبیعت است. دستکاری در محیط زیست، احداث ابنیه در مجاورت رودخانه ها و ... از جمله تهدیدهایی است که در مواقع بحران نظیر سیل گریبانگیر مردم خواهد شد و خسارت بوجود خواهد آورد.

نماینده مردم ساوه در خانه ملت، با اشاره به اینکه ساوه یکی از گزینه های پایتخت سیاسی کشور است، تصریح کرد: کم آبی ساوه از نقاط ضعف این شهرستان برای تبدیل شدن به پایتخت سیاسی کشور بود که خوشبختانه بر اثر بارش های مناسب و سرریز سد ساوه مشکل کمبود آب در این شهر برطرف شد و احتمال انتخاب ساوه به عنوان پایتخت سیاسی قوت گرفت.

در ادامه رییس اتاق اصناف ساوه و مدیر موکب محبان امام رضا (ع) ساوه با اشاره به اینکه سیل و بلایای طبیعی خسارت بسیاری را به کشور وارد کرد اما قطعا برکاتی نیز داشت، افزود: با وجود تبلیغات کور شیپورچی‌های منافق و دشمنان نظام، خدمت رسانی از سوی خادمین موکب‌های سراسر کشور به سیل زدگان جلوه گری کرد و همچنان نیز ادامه دارد.

ابوالفضل سقایی با تقدیر از مردم خیر و نیکوکار ساوه به دلیل حمایت مادی و معنوی از موکب‌های اربعین حسینی ساوه مستقر در مناطق سیل زده، افزود: همدلی و همراهی مردم ایران از برکات این سیل بود و همه در کنار یکدیگر به همنوعان خود خدمت رسانی کردند و موکب‌های اربعین حسینی در پاسخ به برخی جوسازی‌ها در کنار سبزپوشان سپاه استان مرکزی به میدان آمدند.

همچنین محمد خلیلی مدیر موکب شباب الزینب(س) ساوه نیز گفت: سربلندی موکب‌ها در خدمت رسانی به سیل زدگان از موهبت‌های این سیل بود و خادمان مواکب تجلی همدلی و نوعدوستی را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه سه موکب محبان امام رضا (ع)، شباب الزینب(س) و جاماندگان کربلا با عنوان مجمع هماهنگی موکب های اربعین حسینی در مناطق سیل زده خوزستان خدمت رسانی می کردند، افزود: موکب جاماندگان کربلا بیشتر در حوزه پشتیبانی و جمع آوری کمک های مردمی فعالیت می‌کرد و موکب‌های محبان امام (ع)رضا و شباب الزینب(س) با استقرار در مناطق سیل زده شهرستان شوش اقدام به کار عملیاتی و ارائه خدمات به مدت ۱۸ روز به سیل زدگان کردند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده موکب‌های اربعین حسینی ساوه در منطقه آهودشت شهرستان شوش استان خوزستان که مشتمل بر 10 روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۲۰۰ نفر بود خدمات لازم نظیر طبخ و توزیع غذای غذای گرم خدمات بهداشتی و درمانی، جیره خشک و فعالیت های فرهنگی را با توزیع اسباب بازی بین کودکان ارائه کردند.

در این آئین از خادمین موکب‌ها با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group