پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین آحاد مختلف مردم گفت: کتاب نباید از سبد فرهنگی جامعه حذف شود.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آئین افتتاح نمایشگاه کتاب ساوه اظهار کرد: امروز حتی با گسترش روز افزون فناوری ارتباطات و اطلاعات، توسعه فرهنگی هر کشور در گرو اهمیت دادن به کتاب و افزایش نرخ سرانه کتابخوانی است.

وی گفت: با گسترش نفوذ و اثرگذاری که وسایل ارتباطی و فضای مجازی دارند ولی کتاب هنوز هم جایگاه مهمی در سبد فرهنگی جامعه دارد. برای ترویج کتابخوانی باید از نهاد خانه و مدرسه شروع کنیم تا کتابخوانی را نهادینه نماییم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه نیز گفت: کتاب یکی از مهمترین جلوه های فرهنگی و از گرانسنگ ترین پدیده ها و میراث بشر به حساب می آید و خداوند متعال به قلم و حرمتش سوگند یاد کرده و معجزه همیشه جاوید آخرین سفیر سعادت را کتاب آسمانی قرار داده است.

حسین محمودی فر افزود: دین مبین اسلام برای مطالعه و کتابخوانی و تحقیق و تفحص جهت کسب علم و تربیت صحیح و پیشرفت و توسعه در شئونات مختلف زندگی بشر ارزش و اعتبار زیادی قائل است.

این نمایشگاه متشکل از 3000 عنوان و 15000 جلد کتاب بوده و از ساعت 8 صبح الی 20 با تخفیف 30 الی 50 درصدی آماده پذیرایی از علاقه مندان در فرهنگسرای اداره ارشاد ساوه است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group