جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تمدن جهانی اسلام و دشمن شناسی کلیدواژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت الاسلام محمدولی رضوی راد در همایش روز عقیدتی سپاه و تجلیل از مربیان، سرمربیان و سرگروههای ویژه صالحین که در مسجد ابوذر ساوه برگزار شد، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب حاصل تجربیات مقام معظم رهبری در طول 40سال مدیریت در عالی ترین سطوح نظام اسلامی بوده و گامی در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی است.

وی تقویت بنیه معنوی جوانان را از محورهای مهم این بیانیه برشمرد و افزود: با تقویت باورهای دینی و اعتقادی و نیز تقویت اخلاص در بین آحاد مختلف جامعه به ویژه خدمتگزاران نظام اسلامی، ضمن جلب رضایت الهی باید زمینه ساز منتهی شدن انقلاب اسلامی به ظهور امام زمان (عج) باشیم.

وی گفت: تقویت ارزش های اسلامی، جهانی کردن اسلام، به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر جهان و جهانی کردن اقتدار سپاه اسلام از مفاد مهم این بیانیه و اقدامی برای نابودی کامل آل سعود و غرب زدگان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه گام دوم انقلاب گسترده تر و فراگیرتر است، تصریح کرد: در 40 سال اول انقلاب در گام نخست به دنبال تثبیت انقلاب و تقویت استکبار ستیزی بودیم و در گام دوم باید همه توان خود را برای گسترش اسلام در سراسر جهان بکار ببندیم و نابودی اسرائیل را جشن بگیریم.

وی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب افراد غربزده یا باید نگاهشان را تغییر دهند یا اینکه جایگاه خود را تغییر دهند. افراد غربزده در حکومت علوی جایگاهی ندارند. گام هایمان نباید با وعده های غربزدگان سست شود. به یاری خداوند مواضع انقلاب اسلامی تاثیر خود را در جهان نشان داده است.

رضوی راد بر تبعیت از ولی فقیه تاکید کرد و افزود: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم، اهل بیت (ع) و ولی فقیه هستند ولی ما باید هوشیار باشیم و با بصیرت عمل کنیم. نه جلوتر از رهبری و نه عقب تر حرکت کنیم بلکه باید همراه رهبری و در تبعیت از منویات ایشان گام برداریم.

وی با تاکید بر لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در راستای جلوگیری از جایگزینی ارزش‌های معیوب، گفت: ارزش‌های دفاع مقدس به اندازه ای قوی و کافی است که نیاز به تفهیم ندارد بلکه انتقال و ترویج آن مهمترین وظیفه همگانی است.

وی با تاکید بر اینکه غربزدگان به دنبال چپاول نظام اسلامی هستند، گفت: در فرهنگ اسلامی شکست معنایی ندارد. باید در سایه ولایت فقیه و مقاومت در برابر زورگویان، اسلام را جهانی کرده و در این مسیر جان خویش را فدا کنیم.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در سپاه ساوه نیز از ماه رجب، شعبان و رمضان به عنوان فصل عبادت و بندگی یاد کرد و افزود: فصل عبادت و بندگی بهترین فرصت برای نزدیکی به خدای تعالی و سعادتمندی انسان است.

حجت الاسلام مهدی محمدی افزود: به فرموده پیامبر اکرم(ص) انسان باید در ماه رجب، شعبان و رمضان خود را در معرض نسیم رحمت قرار دهد. یعنی از خلوت‌های این سه ماه استفاده کند و بدون گرفتار شدن به دغدغه‌ها و مشغله‌ها و گرفتاری‌های گوناگونی که به آن دچار است بتواند خودش را در این وادی آماده کند تا سعادتمند شود.

وی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را ترسیم کننده نقشه آینده انقلاب اسلامی دانست و افزود: باید به درستی از طریق این نقشه راهبردی در راستای جهانی شدن انقلاب حرکت کرد.

در این آئین که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد از مربیان، سرمربیان و سرگروه های ویژه صالحین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group