پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

فرماندار ساوه گفت: هنر می تواند زبان بیان حقایق باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، علی میرزایی در دیدار با جمعی از هنرمندان شهرستان ساوه اظهار کرد: در یک جامعه مقوله هنر از مؤثرترین و بهترین ابزارها جهت ارائه حقایق به شمار می آید و هنر می تواند زبان رساندن حقایق باشد. در تجربه چند ساله انقلاب گونه هایی از توانائی های هنر را در عرصه پیام رسانی نظیر تأثیر فیلم، نقاشی، تئاتر، موسیقی و آهنگ های حماسی را در جامعه به خوبی دریافته و حس کردیم.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای هنر و هنرمندان، از جامعه فرهنگ و هنر خواست با بررسی توسعه و پیشرفت شهرستان به ارائه پیشنهادات و راهکارهای خود بپردازند.

فرماندار ساوه با اشاره به قدمت فرهنگی و هنری شهرستان افزود: وجود هنر و هنرمندان در سطح جامعه باعث زیبایی جوامع شده و تحرک خاصی به آن می بخشد. شهرستان ساوه یک ظرفیت مناسب در توسعه فرهنگ و هنر است و مسئولین دستگاه های مربوطه نیز بایستی برای این مهم برنامه ریزی دقیق کرده و در این راستا گام مؤثر بردارند.

وی گفت: تمام تلاش خود را جهت بکارگیری قشر هنرمند در بسیاری از تصمیم گیری ها و برنامه های کلان فرهنگ و هنر شهرستان به کار خواهیم گرفت.

در این دیدار همچنین حسین محمودی فر،رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ساوه گفت: زندگی بدون هنر، بی روح و کسل کننده است. نقش هنر در زندگی این است که به مردم امید و نشاط می دهد.

وی در ادامه گزارشی از زیر ساخت ها،مجموعه تحت پوشش، مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را مطرح کرد.

دراین دیدار تعدادی از هنرمندان در خصوص استفاده از ظرفیت هنرمندان، بالابودن سرانه بیمه هنرمندان، اختصاص سالن تمرین، حمایت شهرداری در واگذاری المان ها و زیباسازی شهری،حمایت از هنرمندان بومی، حمایت از جشنواره تئاتر، اختصاص بیلبوردهای تبلیغاتی و ... مطرح کردند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group