پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه گفت: عاملان قتل مرد ساوجي با تيزبيني و دقت نظر پليس دستگير شدند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، به نقل از پلیس، سرهنگ "پرويز اسدي" فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در اينباره گفت:‌ در يكي از شب هاي پاياني بهمن ماه سال گذشته گزارشي از وقوع یک تصادفي جرحي در يكي از خيابان هاي شهر به مركز فوريت هاي پليس 110 اعلام شد و بلافاصله تيم هاي امدادي و انتظامي به محل اعزام شدند.

وي افزود:‌ در بررسي صحنه مشاهده شد كه راكب يك دستگاه موتورسيكلت كه به ظاهر با خودرويي برخورد كرده، به شدت مجروح شده كه بلافاصله توسط تيم اورژانس به مركز درماني انتقال و ساعاتي بعد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

اين مقام انتظامي با بيان دقت نظر كارشناس پليس در بررسي صحنه حادثه اظهار داشت:‌ در بررسي تخصصي كارشناس تصادفات راهنمايي و رانندگي شهرستان از صحنه سانحه رانندگي، وقوع تصادف مورد تاييد قرار نگرفت و بلافاصله تحقيقات تخصصي پليس براي بررسي اين موضوع آغاز شد.

سرهنگ اسدي افزود: در بررسي هاي دقيق جسد متوفي، فوت اين فرد به علت برخورد جسم سخت مورد تاييد قرار گرفت و تيمي از كارآگاهان در تحقيقاتي سرنخ هايي از عاملان قتل به دست آوردند.

وي تصريح كرد:‌ در تكميل تحقيقات فرد قاتل و همدستش شناسايي و دستگير شدند و به قتل اين فرد به علت اختلافات قديمي اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه خاطر نشان كرد:‌ هر دو متهم دستگير شده با تكميل تحقيقات به مرجع قضائي معرفي شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group