سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان دوران با نشاط و پویای جوانی را غنیمت دانسته و با پرداختن به امور غیرضروری فرصت سوزی نکنند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آئین گرامیداشت هفته جوان با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته جوان اظهار کرد: جوانی بهار عمر و فصل طربناک زندگی است و باید از لحظه لحظه آن استفاده کرد تا ضمن تقویت خودباوری به توسعه جامعه کمک کرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دوره ‌ ای چون روزگار جوانی سرسبز و خرم نیست و بسیاری از آرزوها و هدف ها فقط در فرصت جوانی قابل دستیابی است، تصریح کرد: فرصت جوانی طلایی ‌ ترین فرصت ‌ هاست و هدر دادن روزگاران خوش جوانی و تباه کردن بهار زندگانی حسرت آفرین خواهد بود.

منصوری بیان کرد: جوانی که از ارزش فوق العاده دوران جوانی آگاه است هرگز آینده خود را فراموش نمی ‌ کند و بی وقفه می ‌ کوشد تا از رهگذر جوانی توشه گرانبهایی برای باروری و بالندگی آینده ‌ اش بگیرد.

وی افزود: جوانی فصل کوشش و اندوختن برای آینده است. این دوره کوتاه و محدود است و خواهد گذشت، پس باید با رعایت اولویت ‌ ها برای آینده برنامه ریزی کرد و باید دقت کرد امور غیرضروری فرصت پرداختن به امور ضروری را از ما نگیرد.

این مراسم که به همت دفتر نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، اداره ورزش و جوان به مناسبت هفته جوان در سالن سلمان ساوجی برگزار شد با اجرای موسیقی و نمایش طنز، مولودی خوانی، اجرای ورزش رزمی و همچنین تقدیر از تعدادی از جوانان به قید قرعه همراه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group