پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: خیرین مدرسه ساز الگوی پیشرفت علمی و آموزشی جامعه محسوب می شوند که زمینه پرورش و تربیت آینده سازان کشور را فراهم می کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، علی میرزایی در سيزدهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز شهرستان ساوه که در مجتمع آموزشی ورزشی نيكان كاوه برگزار شد، با اشاره به آموزه‌های دینی در امور خیرخواهانه اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز از دنیا و تعلقات دنیوی فاصله گرفته اند و تعلقات دنیا بر آنها چیره نشده است و توانستند از مال خود در راه خیر انفاق کنند.

وی با تقدیر از خیرین مدرسه ساز بویژه خیر نیکوکار آقای عسکریان، افزود: خیرین مدرسه ساز با کار خیر برای آخرت خود توشه بر می دارند و از اجر معنوی این اقدام خیرخواهانه بهره مند خواهند شد.

میرزایی از مجموعه خیرین مدرسه ساز به عنوان پدیده های انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: با تلاش خیرین مدرسه ساز بخش اعظمی از نیازهای فضای آموزشی کشور برطرف شده است.

به گزارش ایسنا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز به اقدام مجمع خیرین مدرسه ساز ساوه مبنی بر نامگذاری جشنواره با نام یکی از خیرین اشاره کرد و گفت: عنوان جشنواره سال گذشته به نام خانواده دکتر علی جراحی زاده نامگذاری شد و در سالجاری نیز جشنواره به نام آقای عسکریان مدیریت گروه صنعتی کاوه فلوت که از پیشگامان امر مدرسه سازی هستند، مزین شده است.

ابراهیم فراشیانی به حضور دانش آموزان در جشنواره خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: حضور دانش آموزان به جهت قدردانی از تلاش خیرین مدرسه ساز و نیز الگوگیری از اقدام ارزشمند آنان است.

وی با اشاره به مشارکت بالای خیرین مدرسه ساز شهرستان ساوه گفت: مهاجرپذیری و افزایش جمعیت شهری ساوه نیازمند تامین زیرساخت‌هاست و اگر خیرین نبودند قطعا با چالش در کمبود مدرسه مواجه بودیم در حالی که در حال حاضر در منطقه شهرک علوی با مشارکت آقای عسکریان تا چندین سال مشکل کمبود فضای آموزشی نخواهیم داشت.

فراشیانی به ساخت مدرسه توسط خیر نیکوکاری که عنوان جشنواره خیرین مدرسه ساز سالجاری به نام وی نامگذاری شده است، افزود: روند مشارکت این خیر نیکوکار در کمک به تامین فضای آموزشی در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت و امسال یک مدرسه توسط وی احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: با مشارکت خیرخواهانه گروه صنعتی شیشه کاوه فلوت عملیات اجرایی یک مجتمع آموزشی با صرف هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیارد ریال در ساوه آغاز خواهد شد که نقش بسزایی در ارتقای شاخص‌های فضاهای آموزشی خواهد داشت.

در این مراسم از مجموعه مدیریت گروه صنعتی شیشه کاوه فلوت و تنی چند از خیرین مدرسه ساز با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group