شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

تمامی اخبار

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت: استادی که در دل دانشجو بذر ناامیدی می کارد، شایسته حضور در دانشگاه نیست.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم در نشستی با روسای دانشگاههای شهرستان ساوه اظهار کرد: دشمن هرچه در چنته داشته تاکنون روکرده و از آخرین حربه هایش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند.

وی گفت: در این چهل سال دشمنان این انقلاب تمام توانشان را در مقابل ملت ایران به میدان آوردند اما مدتی است که در راستای جنگ فرهنگی، دانشگاهها و دانشجویان این مرز وبوم مورد حمله آنها قرار گرفته اند .

نماینده ولی فقیه در دانشگاههای استان مرکزی گفت: استادی که افکار غرب زده را در بین دانشجویان ترویج کند جایش در دانشگاه نیست. استادی که در دل دانشجو بذر ناامیدی می کارد، شایسته حضور در دانشگاه نیست، چرا که جوان ما نیازمند امید است .

وی با تاکید بر اجرای دقیق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب توسط دانشگاهیان، تصریح کرد: جامعه دانشگاهی بیانیه گام دوم انقلاب را بطور دقیق مورد توجه قرار دهد.

ایمانی مقدم افزود: رهبری نظام در این بیانیه، چهل و یک بار از کلمه جوان و جوانان استفاده کرده اند و این نشانگر اهمیت توجه به این قشر عظیم است .

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه جامعه دانشگاهی است، اظهار کرد: تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب باید در دستور کار اساتید دانشگاه و دانشجویان قرار گیرد و به عنوان یک برنامه راهبردی در فضای آموزشی و پژوهشی دانشگاه عنوان سرفصل فعالیت ها منظور شود.

به گزارش ایسنا، دکتر جواد نیکوکار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز گفت: برای تبیین اهداف بیانیه گام دوم برای اساتید و دانشجویان برنامه های مدونی در این واحد دانشگاهی در دست اجراست چرا که آشنایی با اهداف این بیانیه قطعا چراغ راهی برای آینده ایران اسلامی خواهد بود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group